Het is nu zo sep 24, 2017 9:22 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 thinky is er ook bij 
Auteur Bericht
Wannabe

Bericht thinky is er ook bij
Maar ze weet nog niets van alles en belandde hier via zoeken /google en zocht naar de vraag: is een besloten forum, juridisch gezien eigenlijk legaal en verboden? :roll:
Pjoeters, mensen, sites bezoeken/surfen, dieren, levensvraagstukken, allemaal dingen die beslist ook mijn interesse hebben, en dag hier al genoeg aan leuks om eens lekker zo tussendoor te gaan lezen :lol:
Antwoord op mijn google-vraag heb ik dus nog niet, maar wie weet heeft iemand hier meer verstand van? :cool: :P

Ben al een 50+ vrouwmens intussen, maar in doen , denken en soms laten geregeld nog zo avontuurlijk en soms ondeugend ingesteld als in jongere jaren!
Ondeugend betreft geen gemene dingen hoor, meer stel ondeuglijke karaktertrekjes en heb wel es een uhhh uitgesproken visie over een onderwerp :shock: :D
Beetje recht voor de raap type zoals ik wel es hoor..., maar zit ik mis of de kronkel zit in mezelf, kan ik goed omgaan met tegengas en heel andere visies :ying: :mrgreen:

GroetjesThinky :liar:

wo aug 05, 2009 7:29 am
Profiel
ere-allochtoon

Bericht Re: thinky is er ook bij
Hoi Thinky, en welkom!
Je zult merken dat ons forum niet zo heel erg druk meer is maar wel uit leuke mensen bestaat!

Wat je bedoelt met legaal/verboden snap ik even niet helemaal, maar aan thinkq is niks illegaals hoor!

wo aug 05, 2009 2:47 pm
Profiel WWW
Wannabe

Sam33 schreef:
Hoi Thinky, en welkom!
Je zult merken dat ons forum niet zo heel erg druk meer is maar wel uit leuke mensen bestaat!

Wat je bedoelt met legaal/verboden snap ik even niet helemaal, maar aan thinkq is niks illegaals hoor!

:D Stukje en vraag over legaal enz, was de vraag die ik stelde aan google, maar belandde toevallig hier en "bleef hangen" :lol:

Iemand die ik ken van heel ander forum had deze opmerking: ....
Citaat:
dit is idd een besloten forum, en dat van {....} ook.. dus juridisch gezien is het verboden en illegaal.

Leek me tikje vreemd, ben medebeheerder en niet zo dol op alles wat maar illegaal is :mrgreen: :wink:

wo aug 05, 2009 3:01 pm
Profiel
Addicted

Ten eerst welkom! En zoals Sam als zegt doen we hier niets illegaals. We hebben inderdaad een deel van het forum afgesloten. Niet om het over bommen en granaten te hebben maar om erg persoonlijke zaken van de buitenwereld af te schermen. Dat je even niet lekker in je vel steekt hoeft niet iedereen te weten... Daar is niets illegaal aan, dat zou mooi worden!

do aug 06, 2009 9:47 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ]