Het is nu zo okt 22, 2017 3:46 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
 Fight For Freedom :D 
Auteur Bericht
Happy poster

Bericht Fight For Freedom :D
Via een ander forum kreeg ik een oproep of een emailwilde sturen naar een mailadres. De afzender is iemand die lid is van een groep genaamd "R666"
Nadat ik het mailtje had verstuurd kreeg ik onderstaande bericht terug...

Citaat:
Subject: R666
Date: Mon, 25 Aug 2008 12:33:18 +0200

Hallo,

Welkom bij R666.
R = Revolutie
666 = FFF -> Fight For Freedom.
Uw lidnummer is 9011. Binnen de organisatie hoeft u uw identiteit niet vrij te geven, en voldoet het lidnummer.

Wij zijn een internationale organisatie dat strijd voor de vrijheid van de mens. Controle door de overheid en religie hebben een dusdanig niveau bereikt dat het opzetten van deze organisatie noodzakelijk is geworden.

Er zijn meerdere missies aan de gang, waarbij het mogelijk is om er aan deel te nemen:

1) Operatie Brussel
3 Jaar geleden is er geinfiltreerd in een bijeenkomst van Europese ministers. Men werkt aan een database waarbij persoonlijke gegevens van elke EU inwoner vastgelegd wordt. Dit jaar zijn we er achter gekomen dat de database nu waarschijnlijk gevestigd is in Brussel zelf. Deze database willen we vernietigen.

2) Operatie Veluwe Ghost
De Veluwe is oefenterrein voor de Nederlandse landmacht. Hoe dan ook, de Veluwe is niet altijd geheel in gebruik. We willen weten welke delen van de Veluwe wanneer wel en niet gebruikt worden door de landmacht.

3) Project Hawk
In 2011 zijn we "airborne" met eigen materiaal. Er wordt een vliegtuig gebouwd en ontworpen waarbij de prototype zo'n 0.5 mach gaat halen. Hierbij zoeken we mensen van alle vakgebieden om eraan mee te werken. Deze vliegtuig zal alleen ingezet worden tegen materiaal, dus niet tegen personen.

Het is niet verplicht om deel te nemen aan een huidige missie, maar na het afronden van één van de missies is er promotie mogelijk binnen de organisatie. Als u vragen heeft of aan een missie wilt deelnemen, kunt u mailen naar dit adres.

Mvg, 1001

ma aug 25, 2008 1:33 pm
Profiel WWW
Happy poster

Bericht Re: Fight For Freedom :D
En dit was mijn antwoord... :D

Citaat:
Subject: RE: R666
Date: Mon, 25 Aug 2008 11:26:04 +0000

Even wat kanttekeningen..
1) Indien deze database bestaat en jullie plannen hebben deze te vernietigen is een email sturen met hierin deze plannen verwoord niet echt een wijs besluit...

2) Ik ben zelf beroepsmilitair geweest en heb ook nog oefeningen op de Veluwe meegemaakt. Het is geen geheim waar er geoefend kan worden. Deze delen zijn duidelijk aangegeven met borden: "Militair Oefenterrein. Verboden te betreden." Indien jullie precies willen weten waneer er wel of niet gebruikt gemaakt wordt van de terreinen dan is dat -naar mijn mening- om tijdens zo een oefening een protest van enige wijze te organiseren. Geen slim plan... De Marechaussee heeft daar namelijk een post zitten en die zijn met een telefoontje binnen 10 minuten ter plaatse.

3)"Dit vliegtuig(of wapen, etc,etc..) zal alleen ingezet worden tegen materiaal, dus niet tegen personen"... Dezelfde woorden die elke groepering gebruikt om haar daden te rechtvaardigen...

Het is niet aan mij om jullie te vertellen hoe je je strijd moet voeren, maar op de manier zoals het in de naar mij verstuurde email staat gaat deze strijd één kant op...en dat is een kant waar er geen winnaar is. Hier kan en zal ik mij nooit in kunnen vinden..
Ik verzoek u dus vriendelijk om mij te verwijderen uit uw ledenbestand.

Met vriendelijke groeten.

Ik ben het ook niet eens met hetgene wat er allemaal gebeurt in het kader van dat zogenaamde "terrorismebestrijding", maar dit gaat me ECHT te ver.

ma aug 25, 2008 1:37 pm
Profiel WWW
ere-allochtoon

Ik zou het niet te serieus nemen. Als het überhaupt niet gewoon een grap is, is het óf één of andere nerd met een aan psychose grenzende fantasie (en geen grote organisatie), óf een veiligheidsdienst die op deze manier gratis aan namen en adressen hoopt te komen van mensen die geradicaliseerd zijn.
Maar een serieuze club van terroristen of actievoerders is het zeker niet, precies vanwege je punt 1.

di aug 26, 2008 12:51 pm
Profiel WWW
Happy poster

Sam33 schreef:
Ik zou het niet te serieus nemen. Als het überhaupt niet gewoon een grap is, is het óf één of andere nerd met een aan psychose grenzende fantasie (en geen grote organisatie), óf een veiligheidsdienst die op deze manier gratis aan namen en adressen hoopt te komen van mensen die geradicaliseerd zijn.
Maar een serieuze club van terroristen of actievoerders is het zeker niet, precies vanwege je punt 1.

Weet je wat nou het ergste is... De oproep is gedaan op de FOK! website.. Ik ben daar wel eens aan het rondstruinen... en als ik zo'n oproep heb gehad durf ik met enige zekerheid te zeggen dat er meerdere oproepen gedaan zijn..

wo aug 27, 2008 12:49 pm
Profiel WWW
ere-allochtoon

Dat zal wel ja. Niet voor niks dat ik onder andere aan een veiligheidsdienst moest denken. Als je terroristen zoekt, kan je het beste een vacature plaatsen en zien wie er reageert, toch?

wo aug 27, 2008 3:11 pm
Profiel WWW
Addicted

Dit heeft inderdaad alles weg van een grap. Dat van dat eigen vliegtuig zou nog geloofwaardig zijn als het zo'n ultralight bromvlieg betrof. Maar zelf een vliegtuig ontwerpen dat 0,5 mag vliegt en daar stiekem mee rondvliegen is niet geloofwaardig :)

vr aug 29, 2008 11:13 pm
Profiel WWW
Addicted

Sam33 schreef:
Dat zal wel ja. Niet voor niks dat ik onder andere aan een veiligheidsdienst moest denken. Als je terroristen zoekt, kan je het beste een vacature plaatsen en zien wie er reageert, toch?

Gezocht: Terorrist

Functieprofiel: We zoeken iemand die zich helemaal wil geven voor het hogere ideaal. Die letterlijk zijn leven wil geven in de strijd tegen ... Ervaring met explosieven is een pre.

Stuur uw sollicitatiebrief en CV naar ikwordterrorist@hotmail.com

Sorrie, zag het gewoon al voor me :lol:

zo aug 31, 2008 9:54 am
Profiel
Addicted

He verdikkeme doe nou niet Menno, we hadden afgesproken dat we hier geen oproepen zouden plaatsen! Ben ik als webmaster straks weer de pisang, geblindeerd busje voor de deur, computer meegenomen, voor de rechter verschijnen etc :shock:

zo aug 31, 2008 11:44 am
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ]