Het is nu zo okt 22, 2017 4:34 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Date jij? 
Auteur Bericht
Junior Lid

Bericht 
Natuurlijk date ik. Het is heel leuk om te zien of de dame waar je een half jaartje mee mailt, ook irl zo gevat is :lol: , of haar foto van dit jaar is of van 6 jaar geleden vlak na haar maagbandje.... :shock: en hoe ziet nou iemand eruit die alle cd's van Daniel Beddingfield heeft. :?

ma feb 21, 2005 10:10 am
Profiel WWW
Moderate Poster

Bericht 
Ik heb jarenlang gedate, zelfs een (internet)relatie gehad waar de vonken van afsprongen. Via ICQ heb ik ooit een logeeradres in Mexico-stad geregeld, in Bangkok ben ik met twee lieve vriendinnen op stap geweest en ik heb een aantal "toeristische uitstapjes" in eigen land georganiseerd voor mijn buitenlandse contacten die "toevallig" hier waren (gelukkig woon ik op 10 min. reizen van Schiphol :D ). Ook heb ik dates gehad die eindigden in alleen maar koffie drinken, para beurs bezoeken, strandje aflopen, one-night-stands, blind sex etc.

Er waren saaie dates, spannende dates, gewone dates etc. Met zo'n 10 dates heb ik nog steeds regelmatig contact, meestal via MSN. Er zijn dames die ik al 7 jaar ken via Internet. Voor mijn gevoel is er een groot verschil in, de periode voor Internet en mijn periode met Internet. Een paar jaar geleden kon je nog gratis van goede datingsites gebruik maken, nu moet je daar vaak voor betalen. Dat is niet zo erg, maar de reclame erom heen en het gedrag van de NL-dames begint me te vervelen (voor mijn gevoel hebben ze teveel keuze en zijn ze zeer kieskeurig). Nu heb ik sinds een paar maanden een soort van datingsabbatical, even niets meer moeten. Vreemd genoeg trekt dat sommige vrouwen weer aan, die snappen mijn "nee" of "nu even niet", niet zo goed.

ma feb 21, 2005 1:15 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3