Het is nu wo jan 24, 2018 12:12 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
 stand in de mand en de bal is voor 
Auteur Bericht
Addicted

Bericht 
Dan maak je een accountje onder een andere nick er bij. Niemand die doorheeft dat jij dat bent :cool:

zo feb 20, 2005 12:32 pm
Profiel WWW
ere-allochtoon

Bericht 
Ai, kom op, als je ziet wat ik hier allemaal neerzet...waarom niet? Je bent nog anoniem ook!

zo feb 20, 2005 5:28 pm
Profiel WWW
Junior Lid

Bericht 
ok, ik heb de stoute schoenen aangetrokken..mijn avatar is veranderd..ik ben in een ''Flirty Mood'' vandaag en het kan me niet meer schelen..hier is ie dan..
ik neem dan ook alvast afscheid van jullie, want als ik nu op submit klik schaam ik me dood! het ga jullie goed en val X niet te veel lastig :oops:

Vluggertje
Ik stond op met heel veel zin om met je te neuken, maar jammer, je moest vroeg naar je werk. Ik dacht: het geeft niet, straks krijg ik je wel, het hoeft niet lang te duren.
Ik ging een douche nemen en ik kon het niet helpen om even met mezelf te spelen. Ik ging met mijn vinger over mijn klitje, ik voelde hoe opgezwollen het was en hoe nat ik was. Ik ging niet verder, ik wilde jou. Ik wilde je pik voelen in mijn natte kut.
Ik bel je op je werk om je alvast warm te maken. Ik speel met mezelf terwijl ik met je praat en ik vertel je hoe geil ik ben, hoeveel ik naar je verlang, wat ik aan heb (alleen make-up ;-)) en hoe nat ik ben. Oh, ik laat je zelfs horen hoe nat ik ben. Ja, ik stop mijn vinger diep in mijn warme natte kut en ik vinger mezelf heel snel, zodat je kunt horen hoe nat ik ben. Je zegt niks, ik hoor je alleen maar ademen en als ik je vertel hoe lekker ik smaak, omdat ik mijn vinger aan het aflikken ben, weet ik dat je nu ook echt zin hebt.
In je pauze bel je me op en zegt dat je eraan komt. Ik was blij, ik krijg toch mijn zin. Ik ga alvast klaar zitten op de bank, omdat ik weet hoe ik geneukt wil worden. Je bent er, je belt aan en ik wacht. Ik zie je aan komen lopen. De deur gaat open en ik hoor een raar geluid, een soort gerits van een riem. Als je de woonkamer binnen komt merk ik dat je stijve pik al uit je broek hangt. Je zegt niks, je kijkt me alleen maar aan. Je komt dichterbij en je maakt mijn benen open. Je kijkt naar mijn open natte kut, je bukt en begint mijn schaamlippen te likken. Ik voel je warme tong mijn natte kut binnen glijden, daarna geef je mijn klitje een lik en ik sidder van genot. Je houdt mijn benen wijd open, ik zit klem en ik kan geen kant op. Ik voel je stijve pik naar binnen glijden. Ik sidder van genot en ik hoor je een zucht slakken. Ik ben zo nat dat je meteen heel diep in me zit. Lekker! Je begint eerst rustig in en uit en dan geef je me een paar harde stoten en ik vind het lekker. Je pompt me steeds harder en dieper en ik geniet ervan. Ik voel me net een hoer, jouw hoer die een goede beurt krijgt. Ik voel dat je klaar gaat komen, ik hoor je kreunen. Met een paar harde stoten spuit je me vol met je geile sap. Je houdt me stevig vast als je even bij moet komen. Door je gehijg kan je geen woord uitbrengen. Ik vind het niet erg, het hoort bij het spelletje. Je haalt je pik uit mijn kut en je staat op en kijkt naar me. Ik zie je voor me staan, met je natte pik nog uit je broek en ik denk: ik hou van je! Jij bent mijn man, mijn vriend en mijn minnaar. Het enige wat je doet is mijn hoofd vast pakken en je pik in mijn mond duwen. Ja, na een neukpartij moet je je wassen en wat is nou beter, lekkerder en geiler dan een goede pijpbeurt? Ik lik al mijn geil van je pik en je bent weer schoon. Ik hoor je nog kreunen van genot als ik alles uit je pik zuig. Je doet je broek omhoog en je omhelst me en zegt: ik hou van je! Dan vertrek je naar je werk. Je doet de deur achter je dicht.
Als ik even bijgekomen ben realiseer ik me dat de voordeur al die tijd open was gebleven en op de klok zie ik dat je maar tien minuten binnen bent geweest. Ik lach, wat een vluggertje, maar ik heb wel mijn zin gekregen.

ma feb 21, 2005 7:25 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
:shock:

Geintje :D

Een geil en spannend verhaal hoor :) Niets om je voor te schamen. Dergelijke fantasieën en verhalen bedenken we allemaal. Alleen doen we met z'n allen alsof dat raar is en we ze niet hebben. Wij mensen zijn maar rare wezens...

ma feb 21, 2005 7:46 pm
Profiel WWW
Happy poster

Bericht 
Holy f*cking shit!!! Waarom schrijf jij niet voor de Playboy??? :)

di feb 22, 2005 1:02 am
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 50 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4