Het is nu za jan 20, 2018 10:33 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
 Date jij? 
Auteur Bericht
Addicted

Bericht Date jij?
date jij wel eens?
In Nederland is het fenomeen daten iets heel anders dan in bijv. Amerika. Hoe ziet zo'n date eruit en wat is de point van je date?

Some people have character - other people are men

Who wants to live forever? ME!

zo feb 06, 2005 8:04 pm
Profiel WWW
Happy poster

Bericht 
1 keer gedaan... iemand die ik in een chatroom ontmoet had. Er zat niet echt een 'point' achter. Het was meer een kwestie van nieuwsgierigheid naar elkaar toe. Tis verder ook niks geworden tussen ons en we hebben nog steeds contact.... in de chatroom :)

zo feb 06, 2005 8:10 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Je nieuwe avatar zou op een datingsite niet misstaan :)

Maar nee, ik ben geen dater. Niet uit principe of zo maar ben daar gewoon te onhandig en verlegen in. Ik trek de stoute schoenen pas aan als ik iemand eerst beter ken.

zo feb 06, 2005 8:31 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
nou zeg - ik vond het wel vrolijk zelf...

maar allebei geen daters dus...ben benieuwd naar de anderen..

zo feb 06, 2005 8:34 pm
Profiel WWW
Moderate Poster

Bericht 
Ik heb in december een date gehad met een leuke dame.
Zij was erg op zoek naar een relatie, ik slechts naar nieuwe vriendschappen.
Nu gaan we nu en dan naar een leuke film en as vrijdag naar Artis.
Het moet zich nog wat ontwikkelen: worden we vriendinnen of niet.

zo feb 06, 2005 10:18 pm
Profiel WWW
Happy poster

Bericht 
Date geen mannen die ik nog niet ken en date liever iemand die ik errrrrrug leuk vind.

Als ik date, dan wil ik meestal meer. Heb geen zin om te daten puur om een persoon te leren kennen om vervolgens na een paar dates een beslissing te moeten maken of ik hem wel als potentiële vriend zie. Geen trek in.

zo feb 06, 2005 10:31 pm
Profiel WWW
Bericht 
Ik sta op http://www.klik2match.nl. Heb nu een paar dates gehad, op niks uitgelopen, tenminste, dat wil zeggen, wel goeie contacten aan overgehouden.

Ik krijg de indruk dat het daten via datingssites steeds meer uit de taboesfeer begint te raken. Vooral wanneer je niet meer iedere week in de kroeg of disco staat is het een zeer goed alternatief.

zo feb 06, 2005 10:39 pm
Addicted

Bericht 
Jij date om aan de man te raken?

zo feb 06, 2005 10:42 pm
Profiel WWW
ere-allochtoon

Bericht 
Ik sta op datingsites omdat die sites in principe mijn concurrentie worden, en ik zo in de gaten kan houden wat ze doen, en wat goed werkt voor een gebruiker. Maar natuurlijk kom je dan wel af en toe mensen tegen die leuk zijn :)
Ik heb tot nu toe (naast mensen van TQ) vier mensen ontmoet in het echte leven. Of je dat dates kan noemen weet ik niet... Ik was maar één van die vier keer op meer uit, een relatie van maar liefst 3 weken volgde, maar liep direct al verkeerd, waarna we vrienden geworden zijn, en dat is erg gaaf geworden.

Onder de vriendschappelijke "dates" zit een Amerikaanse, die erg lief en gaaf is, en waar ik intussen al jaren af en toe mee mail. De ene keer dat ze langs kwam was er wel een probleem. Het was altijd vriendschappelijk geweest, maar zij begon ineens vaag toespelingen op seks te maken. Ik maakte duidelijk dat ik daar geen trek in had, waarop ze toch langskwam, "want het was toch vlak bij Spanje" waar ze op vakantie was...
Man! Blij dat ik tevoren nee had gezegd, want hoewel uiterlijk lang niet alles is, is het wel iets... En ze zag er toch wel heel anders uit als op de foto...
Ze had echt twee grote stoelen tegelijk nodig om te kunnen zitten, zo'n enorme, excuses le moi, paardereet had ze, en het haar op haar armen was dikker dan mijn schaamhaar... :shock:
We zijn fijn vriendjes gebleven :)

ma feb 07, 2005 12:22 am
Profiel WWW
Moderate Poster

Bericht 
Ik heb eens een blinddate gehad maar dat is op niets uitgelopen en een tijdje geleden toen ik nog op partypeeps zat date-te ik met meiden van daar maar meer dan een one night stand is daar ook niet uitgekomen. In de meeste gevallen hield ik de boot af omdat ik een heel turbulent leven leid en totaal geen zin in een serieuze relatie heb. In amerika (waar ik een tijdje heb gewoond) is het heel anders, daar hebben ze echt een heel date protocol maar het vervelende is dat het nergens staat beschreven. Als je 1 fout maakt ben je meteen kansloos!
Het leuke aan daten is de spanning, je weet niet wat je kan verwachten, soms ken je iemand (bv van de chat) heel goed en ben je nieuwsgierig hoe die persoon er uit ziet of je weet niets van de gene en moet je maar kijken hoe je je eruit kletst als het niet klikt, heerlijk toch?

ma feb 07, 2005 12:25 am
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Ik kom net op cu2day (tegenwoordig 2day) deze het profiel begeleidende pic tegen. Noemt zichzelf in haar profiel dirty girl :D

Afbeelding

ma feb 07, 2005 12:50 am
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Ik vind het jammer dat het echte daten zoals in Amerika hier niet bestaat! Is toch onwijs lachen man. Ik date wel hoor !!! Maar eigenlijk meer voor de gezelligheid. Dar zijn idd al wat vriendschappen door ontstaan en eigenlijk nog nooit een relatie of een standje van een nacht.

Daten is gewoon een leuke gelegenheid om al je saaie, ouwe verhalen nog een keer te mogen vertellen aan iemand die op zo'n eerste date OF nog geinteresseerd is OF doet alsof --> beide gevallen zijn coolio :D

ma feb 07, 2005 12:53 am
Profiel WWW
Moderate Poster

Bericht 
Soms vraag ik me wel af hoe je iemand subtiel kan zeggen dat die oude verhalen niet boeiend zijn maar soms zijn ze echt boeiend en is de interesse welgemeend

ma feb 07, 2005 1:15 am
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
maakt niet uit: als je maar doet alsof :D

ma feb 07, 2005 1:15 am
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Ik heb erg erg veel gedate via het internet.. soms wel 4x per week.. zaten HELE leuke en hele saaie dates tussen.. :D

ma feb 07, 2005 11:03 am
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende