Het is nu di apr 25, 2017 10:45 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 Apokapitalistische zombies op Kalverstraat 
Auteur Bericht
ere-allochtoon

Bericht Apokapitalistische zombies op Kalverstraat
Afbeelding

Vrijdag, 31 oktober.

Met borden zoals "Aaaah - mijn aandelen!", "Apokaputalisme - Jouw beurt om te springen!" en "Mammie - waar is mijn geld?" trokken rond 16.45 uur zo'n 40-50 zombies de Kalverstraat in A'dam binnen. Op de hoek met de Spuistraat probeerden de zombies iets van het laatste geld uit het pinapparaat te halen. Maar in deze donkere dagen... was er helaas geen geld meer...

Afbeelding
En ja... het is altijd heel leuk in de Kalverstraat! Er lopen daar 'n hoop consumptie-zombies... Elke dag - 7 dagen per week! Daarom voelden we ons erg thuis in de nummer 1 winkelstraat van Amsterdam. Als zombies! (Aaarghhhh!!!!)

Afbeelding
En dankzij de (kaputalistische) God is er volop security in de Kalverstraat. Vooral als je niets koopt! Helemaal als je geen consumptie-zombie bent - maar een zombie-aandelenhandelaar... Schreeuwend en huilend om geld: "Waar zijn mijn aandelen?", "Geld - we willen Geld!", "Het is Mijn Geld! - Nee - het is Mijn Geld!", "Ik werkte voor Fortis!", enz.
Reden voor de security om meer security te waarschuwen en voor de extra security om de politie te waarschuwen en voor de politie om nog meer politie te waarschuwen.
Sommige winkels beschermden hun ingangen met security, anderen - zoals de RABO bank - sloten hun deuren.
Als je niet naar binnen kunt bij de banken - wat zijn dan de resterende mogelijkheden voor zombies? Bijvoorbeeld 'n bezoekje aan de McDonalds! Het is altijd fijn om de McDonalds clown weer te zien! McDonalds is 'n fantastisch symbool van het systeem van uitbuiting en de alle grenzen te buiten gaande verspilling van het milieu! Wij houden van McDonalds!
Afbeelding
Op de Dam kregen we meer gezelschap van politie. Een agent belde in paniek: hij wist niets van de komst van zombies... Het is altijd vreselijk voor de jongens in het blauw als er iets gebeurt buiten de voorspelbare, grijze realitei... Wat moet je dan doen? Meer politie bellen! Twee agenten op motoren kwamen erbij. Ook nog wat politie op fietsen.
Met dit gezelschap gingen we verder met de wandeling op de Nieuwendijk - ook 'n geweldige plek - met dezelfde saaie winkels - zoals McDonalds!
Na 'n tijdje (17.30 uur) sloegen we rechtsaf: de C&A passage in en toen... gebeurde waar de politie bang voor was... de zombies staken het Rokin over in de richting van... de Beurs!
Afbeelding
De politie was geweldig: ze blokkeerden heel solidair de hoofdingang met hun motoren. Met assistentie van agenten op de fiets. En de beurs sloot zelfs hun deuren en sloot daardoor iedereen op in het gebouw. Fantastisch! Een blokkade!
Afbeelding
Nu hoefden we niet zelf 'n blokkade te organiseren. Al het werk was al gedaan... Er was geen reden meer voor de zombies om hun leven nog voort te zetten...
Tijd om vaarwel te zeggen tegen het Apokaputalisme... en te sterven!!!
Dode zombielichamen lagen op de grond voor de beurs...
Wachtend om wakker te worden in een nieuwe, werkelijk vrije wereld!

Afbeelding

Website: http://www.rebelact.nl

Link

vr nov 28, 2008 10:28 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]