Het is nu zo apr 30, 2017 8:32 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
 Niet meer mijn leven 
Auteur Bericht
Junior Lid

Bericht Niet meer mijn leven
Een paar maanden geleden heb ik op Yasmina.nl bij het forum, verhalen een verhaal geplaats. Niet meer mijn leven. Het verhaal is gebasseerd op ware gebeurtenissen, maar ik heb het verwoord, geschreven of hoe je het noemen wilt. Tot mijn grote spijt heb ik vernomen dat er iemand was die het verhaal gekopieerd heeft en rondgestuurd heeft via de email, met als gevolg dat ik het verhaal overal, en onder iederanders naam terug vind. Het leek me gepast om het de leden die er nog niets van weten even te zeggen dat IK dus het verhaal origineel geschreven heb. Het gaat hier om dat verhaal van Hayat en Marouan.

Groetjes,
Cheetah

wo okt 30, 2002 11:31 pm
Profiel WWW
Wannabe

Bericht waar maak jij je druk om meid???
begrijp niet waarom jij je er druk om maakt... ik heb zelf een verhaal geschreven een paar maanden terug en hij is wel meer dan 4 keer geplaatst door iemand anders op yasmina... daar naast is het een forward mail geworden is toch leuk.. zegt iets over je schrijf stijl meid... dus aub blijf niet door huilen er over... het is nu wel duidelijk dat jij hem hebt geschreven!!!!

groetjes,

just-somebody

do nov 07, 2002 9:37 pm
Profiel WWW
Junior Lid

Bericht 
Zo kan je het ook bekijken.. maar het verhaal werd op Yasmina geplaatst onder iemand anders naam.. En ik weet niet hoe jij er bij komt dat ik huil.. ?? :roll:

ma nov 11, 2002 5:55 pm
Profiel WWW
Wannabe

Bericht 
tja meid.... zoals ik je al verteld heb is mijn verhaal ook door andere gebruikers geplaatst!!!!!!!!!!!!!!! lekker belangrijk!!!!!!!!!

huilen is gelijk aan zeiken... damn het is gewoon al duidelijk genoeg dat het jouw verhaal is en dat jij hem geschreven hebt!!!!!! heb het namelijk al meerdere malen op yasmina.nl gelezen.. safi verleden staat geschreven.. gebeurd is gebeurd... dus nogmaals stop met huilen je irriteerd mij..........

groetjes........

di nov 12, 2002 12:09 am
Profiel WWW
Happy poster

Bericht 
Cheetah zie het als een compliment.
Volgende keer als je niet wil dat men het kopieert en zijn naam als auteur opgeeft dan zou ik het liever niet op internet zetten. Dan neem je een groot risico. Misschien moet je dan maar rechten op zetten.

di nov 12, 2002 4:18 pm
Profiel WWW
Junior Lid

Bericht 
Hey Tifah, ik plaats zowiezo nooit meer een verhaal daar. En ja, verleden tijd, idd.

Maar justsomebody.. moet ik nou bang worden omdat ik Jou irriteer? Sorry meid, maar dat boeit me dus helemaal niets. Dus ga zelf huilen.

wo nov 13, 2002 6:53 pm
Profiel WWW
Moderate Poster

Bericht 
Degene die het heeft doorgestuurd ZONDER jou naam erbij is vind ik een beetje een grote sukkel....ze waarderen je moeite niet die je genomen hebt om het te schrijven.

( ik heb het niet gelezen hoor verhaaltjes interesseren mij niet zo erg of ze moeten echt heel errug goed zijn )

There are no facts, only interpretations

-S-

do nov 28, 2002 12:59 pm
Profiel ICQ WWW
ere-allochtoon

Bericht 
Je moet gewoon heel saaie en langdradige verhalen schrijven, dan heb je dat probleem nooit! (Zie http://anarchronicon.dse.nl; wel literatuurprijzen gehad (2e) maar geen bezoekers) :wink:

vr jan 03, 2003 4:56 am
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Sam33 schreef:
Je moet gewoon heel saaie en langdradige verhalen schrijven, dan heb je dat probleem nooit! (Zie http://anarchronicon.dse.nl; wel literatuurprijzen gehad (2e) maar geen bezoekers) :wink:

Ik heb je pagina bekeken!
Vreselijk saai daar niet van! Maar toch ;)

Gefeliciteerd trouwens met je literatuurpijzen!

vr jan 03, 2003 11:34 am
Profiel WWW
ere-allochtoon

Bericht 
Nee, nee, je snapt het niet! Je moet nu zeggen dat die verhalen geweldig zijn, van superbe kwaliteit en nog spannend ook! :wink:
Dat van die literatuurprijzen is trouwens al weer een tijdje geleden hoor, en ik heb nog nooit de eerste prijs gewonnen.

Ik ben er ook altijd best bang voor dat iemand mijn verhalen jat, maar het is gelukkig nog nooit gebeurd (dat ik weet).

vr jan 03, 2003 5:51 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Sam33 schreef:
Nee, nee, je snapt het niet! Je moet nu zeggen dat die verhalen geweldig zijn, van superbe kwaliteit en nog spannend ook! :wink:
Dat van die literatuurprijzen is trouwens al weer een tijdje geleden hoor, en ik heb nog nooit de eerste prijs gewonnen.

Ik ben er ook altijd best bang voor dat iemand mijn verhalen jat, maar het is gelukkig nog nooit gebeurd (dat ik weet).

Dat die verhalen geweldig zijn, van superbe kwaliteit en nog spannend ook!

(zo iets?) ;)

vr jan 03, 2003 6:27 pm
Profiel WWW
ere-allochtoon

Bericht 
En nou nog een keer, maar dan spontaan!
één, twee, drie... Nou, komop, en spontaan hé?
:lol:

vr jan 03, 2003 7:38 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
just-somebody schreef:
tja meid.... zoals ik je al verteld heb is mijn verhaal ook door andere gebruikers geplaatst!!!!!!!!!!!!!!! lekker belangrijk!!!!!!!!!

huilen is gelijk aan zeiken... damn het is gewoon al duidelijk genoeg dat het jouw verhaal is en dat jij hem geschreven hebt!!!!!! heb het namelijk al meerdere malen op yasmina.nl gelezen.. safi verleden staat geschreven.. gebeurd is gebeurd... dus nogmaals stop met huilen je irriteerd mij..........

groetjes........

Weet je dat sommige "sterren" ook huilen wanneer hun liedjes illegaal worden gekopiëerd van internet? Want het doel van hun muziek is niet het maken van muziek, maar het genereren van omzet.

vr apr 18, 2003 3:19 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]