Het is nu vr apr 28, 2017 4:10 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
 story del floes 
Auteur Bericht
Moderator

Bericht story del floes
Dit verhaal is gewoon puur fantasie
had zin om een verhaal te schrijven
hoop dat jullie hem leuk vinden

xxxxx mimi

ma dec 16, 2002 6:41 pm
Profiel WWW
Moderator

Bericht 
Langzaam opende ik me ogen zag het licht langzaam door me kier van het gordijn naar binnen glippen
ik keek op me telefoon zag dat het al laat was het was al 14.30, ik was echt een nachtmens vooral nu ik op me zelf woonde
kan me nog die periode thuis heringenen

ik had er zelf voor gekozen om het huis uit te gaan het ging niet meer
mijn vader was in mijn kinderjaren overleden en mijn moeder moets voor een groot gezin in der eentje zorgde
ik had twee broers boven me mohamed(28 jr) en youssef(23jr)
youssef zit al twee jaar vast en heeft nog 8 jaar te gaan hij had wraak genomen op de moordenaar van mohamed
mohamed is drie jaar geleden vermoord door zijn eigen beste vriend ze deden wat duistere zaken en mohamed had zij beste vriend geflasht en toen volgde er wraak van zijn kant en toen kwam mijn broer youssef met zijn wraak van zijn kant
ik zelf was 22 jaar en had twee zusjes ahlam 20jr en sanae 18 jr
en een broertje yassine van 16 jr

ik was het huis uit gegaan omdat het gewoon niet meer ging tussen mij en mijn moeder
we wilde allemaal uitgaan ik rookte drinkte gewoon kwam laat thuis
ik had nog geen eens een normale baan
dealde af en toe en had altijd wel geld nu ik het huis uit ben gegaan en ouder ben geworden doe ik het grote werk nou met het grote geld

ik draaide me nog een keer om en dahct na overmijn leven eigenlijk had ikalles bereikt wat ik wilde bereiken
ik had een leuke huisje met de nieuwst high-tech apperatuur ingericht
ik had een nieuwe auto voor de deur staan en wat voor een iedereen droomd over zo een auto
het was altijd lachen als ik voor het stoplicht sta en dan zag je altijd al die mannen kijken van wta doet zo een jongen dame in zo een bak
vooral bij het uitgaan zag ze altijd met scheven ogen kijken er waren zelfs roddels rond gegaan dat ik hem gehuurd zou hebben
moest heel erg lachen toen ik dat hoorde

ik keek nog een keer op me klok het was nu al 15.00
ik draaide me om naar me nachtkastje en pakte de foto van mijn vader
wat miste ik hem zo erg
mijn moeder zei altijd dat me vader nooit trots op mij zou zijn omdat ik niet als een getrouwde vrouw het huis heb verlaten woon als een ongetrouwde vrouw op me zelf me moeder kon het ook niet hebben dat ik geen normale baan had ze wist heus wel hoe ik aan me geld kwam me broers wisten het ook en zij deden het ook het zat gewoon in de familie
toen mohamed werd neergeschoten in mijn armen dat moment vergat ik nooit meer toen moets ik hem beloven dat mijn anders twee zussjes nooit dit werk mochten gaan doen dat ze gewoon een normala leven moesten gaan leiden
die belofte heb ik hem gedaan en ga ervoor zorgen dat mijn zusjes nooit zulk werk als mij zouden moeten doen

Ik staarde naar het plafond, mijn gedachten vlogen terug naar mijn grote broer mohamed die er niet meer was
en me vader mijn broer youssef die vast zat

ik stapte uit bed en rekte me uit het was weer heel erg laat geworden vannacht
mijn broer mohamed had twee coffeshops achter gelaten en ik runde ze samen met mijn neef moustafa ik noemde hem altijd moessie
gelukkig waren mijn neven heel super relaxed en accepteerde ze mij hoe ik was want als ik niet zulke neven had dan hadden ze het nooit geaccepteerd dta ik in dit wereldje zat
eigenlijk was het ook niet goed wat ik deed maar zat er eenmaal in en het is heel moeilijk om er uit te komen

ik liep door de gang door de keuken had honger maar ik was vergeten om wat in huis te halen
ik zette wat koffie en zat daar in me ondergoed an tafel in de keuken voor me uit te staren ik pakte me sigaretten en stak een peuk op
ik liep naar de badkamer en ging douchen en kleede me om

ik deed de deur achter me dicht en liep naar beneden ik zga de buurvrouw van drie hoog gluren door haar ramen ik wist heus wel wat voor naam ik hier had omdat ik zema als ongetrouwde vrouw alleen woonde
iedereen maakte me uit voor **** maarwat niemand wist of wilde geloven is dat ik nog nooit een vriend had gehad
en nog nooit was aangeraakt door een man
ik moest er niks van hebben was altijd al beschermd opgevoed door mijn broers en mijn neven niemand die er tussen kon komen
en ik wilde altijd alleen maar geld hebben
ik was een echte geldwolf
geld was het belangrijkste in me leven na me broers
ik stapte in de auto en reed het centrum van adam in
ik had trek en ging ff snel een broodje halen ik liet me auto op de stoep staan en liep snel naar binnen

toen ik weerterug kwam zag ik dat er een twee marokaanse jongens in me auto zaten
ik schrok me rot en pakte me tas ik had er een wapen in zitten voor het geval dat ik wist dta ik een gevaarlijk leven leidde
ik deed me portier open
en sprak de heren aan
zo jongens wat zijn we aan het doen
wat dacht je ervan meid dat je met ons een ritje gaat maken mijn vriend heeft een nieuwe auto wat vind je ervan
nou sorry jongens deze auto is van mij dus als jullie gewoon normaal uit stappen en mij me auto terug geven
nou dat dacht ik niet mevrouw
ik werd woest het wasrustig op straat ik trok me pistool uit me tas en richte die op het hoofd van de jongen die achter et stuur zat zijn vriend schrok ervan hij bleef me aankijken die ogen kwamen me bekend voor wist niet van waar
hij bleef me ook aan kijken en je zag hem schrikken
tarik tarik weet je wie dat is dat is fadoua het zusje van mohamed en youssef baichri je weet wel die jongen die doodgeschoten is uit noord die twee coffeshops heeft
je zag die jongen rood worden hi stapte uit en bood me zijn excusses aan en trok em pistool uit me handen
tarik die jongen die dus achter het stuur zat was gewoon bleek geworden van de schrik
het spijt me a gti smehli kan je het mij vergeven ik wist niet dat je het zusje van mohamed en youssef was
ik stond ze nog steeds aan tekijken en te koken van woede hoe hadden deze jongens het lef om mijn auto in te stappen
de een begon mijn hand te kussen hij vond het zo erg hij wist dat ik met gevaarlijke mensen om ging ik wist dat als mijn neven hierachter zouden komen dat er wraak op hun zouden gehouden

amin
ik en tarik waren echte dieven vooral dure autos waren onze specialiteit ik en tarik liepen in het centrum we zagen voor ons op de stoep een mercedes slk staan zilvermetallicwaarschijnlijk was de eigenaar ff ergens naar binnengelopen dit was onze kans we rende er heen alsof we twee kleine kinderen waren die in de verte een zak snoep zagen liggen
toen we erin zatten en bezig waren het contact te maken mt de auto kwam er een marokaanse jonge dame op ons afgelopen ik zag haar als eerste
ik zie tegen tarik dat die die auto snel moest starten zodat we die meid mee konden nemen voor een ritje
ze opende portier zo dat was wel heel erg makkelijk ze nodigde zich zelf uit
althans dat dacht ik
ze bleek de eigenarese van de auto te zijn
tarik was weer heel erg bijdehand tot ze opeens een pistool uit der tas trok en op zijn hoofd richte toen was het wel heel erg stil
wat een pittige tante was het ze bukte en keek in de auto ik keek in die ogen en ze kwamen me heel erg bekend voor
het was fadoua het zusje van mohames en youssef bachri
het waren zeg maar de bad boys van noord
mohamed was ook vermoord drie jaar terug en youssef had wraak genomen op zijn moordenaar
hun zusje zat ook in dat werk maar werd altijd geod beschermd door haar neven en broers
ze was een van de rijkste mocromeiden van adam maar heel moeilijk te bereiken
toen ik haar aansprak op fadoua schrok ze
ik stapte uit en leip naar haar toe en trok haar pistool uit der handen

xxxxx mimi

ma dec 16, 2002 6:42 pm
Profiel WWW
Moderator

Bericht 
Hij stak zijn hand uit en stelde zich voor als amin
nou mijn weet je al maar waarom zou ik jou een hand moeten geven ik kan je kop er nog steeds van af knallen dat je dat maar weet meneer
ja ok mevrouw safi safi tarik kwam er tussen
het spijt ons mevrouw dat we jou hebben laten schrikken als we hadden geweten dat dit jou auto was dan hadden we er nog geen eens naar durven kijken
amin stond nog steeds met zijn hand uitgestrekt naar me toe
ik duwde tarik opzij en stapte in en trok me deur keihard dicht
ik starte de auto en reed keihard weg ik keek in me speigel en zag ze allebei er nog staan

amin
ik stak me hand uit om me voor te stellen maat die meid is zo bijdehand
ze dreigde nog steeds me hoofd eraf te knallen wel een pittige tante
tarik kwam er tussen met zijn slijmpraatjes je kon zien dat ze nog woest was ze duwde tarik opzij en voordat hij nog iets kon zeggen was ze al weggescheurd

xxxxx mimi

ma dec 16, 2002 6:43 pm
Profiel WWW
Moderator

Bericht 
Ik parkeerde me auto en pakte me tas en liep de coffeshop binnen
mourad mijn kleine neefje zou noemde ik hem ( hij was al 19 jr )
runde de zaak vandaag
ahlan hbiba
hallo kleintje hoe is het
ja mezian en met jou wat kijk je boos
nou mijn wagen werd vandaag bijna meegenomen door twee debielen
waaat dat meen je niet waren ze marokaans
ja van die sukkeltjes met hun neppradas
wat heb je gedaan dan
ik heb me gun op hun getrokken
wahahahhahahah echt waar jij bent ghatar
ja lach maar straks krijg je die ook op je kop
ik liep door naar boven naar het kantoor ik zette de cd van ashanti op en opende alle brieven
rekeningen brieven van de gemeente er kwam veel bij kijken zo een shop runnen

mijn telefoon ging over het was mijn zusje ahlam, ze vroeg of ik me moeder een lift kon geven naar ghelti latifa ze woonde in amersfoort ze zouden daar een paar dagen blijven
was gelijk goed kon ik gelijk mijn neef naijm spreken over zaken
ik zei mourad gedag en reed naar me moeders huis
toen ik thuis aankwam waren me broertje en me zusje aan het bekvechten
ik gaf me moeder een kus op der hoofd
ik hielp me moeder nog fftjes met het opruimen van het huis en toen konden we eindelijk vertrekken
in de auto kreeg ik weer een preek waarom ik niet gewoon kon gaan trouwen en een normaal leven kon gaan leiden met een man aan me zijde en wat kinderen om me heen maar ik het ging er het ene oor in en de ander uit
gelukkig ging mijn telefoon over het was mijn neef moessy
saved by the bell
hij vroeg of we samen een weekje naar marokko konde om ff wat nieuw spul te halen
mohamed had grond in marokko achter gelaten met hectares vol met goud zo noemde hij het altijd
ik vertelde hem dat ik naar naijm ging dus ik zou hem ook meenemen trug naar adam om de zaken te bespreken
ik had nog nooit iets over de grens gesmokkeld dat mocht nooit van mijn broers en neven dat lieten we doen door onze jongetjes

we kwamen aan bij het huis van me tante ik liep mee naar binnen en groette iedereen
dronk ff thee met ze en wenkte naar naijm dat ik ff moest spreken onder vier ogen
naijm was een mooie jongen van 25 jr hij deed ook datzelfde werk wat wij deden

xxxxx mimi

ma dec 16, 2002 6:47 pm
Profiel WWW
Moderator

Bericht 
ik zei iedereen gedag en liep naar buiten stapte in me auto en stak een peuk op een halve minuut daarna ging mijn portier open het was naijm
zo klein nichtje van me
hay
ewa vertel
nou moessy belde mij we gaan naar marokko ga je mee ff er tussen uit en wat goud halen
ja tuurlijk is goed ff vakantie vieren wanneer gaan we
we moeten ff kijken wie er in de shop gaat werken ik weet dat ik mourad kan vertrouwen maar voor die andere shop is moessy bezig en dan gaan we zsm denk morgen of overmorgen
ok mezian met welke auto gaan we
ik neem de mijne mee en moessy die van hem en die jongens die dat mee gaan nemen zijn daar al dus twee autos en jij gaat mij gezelschap houden
ok safi is goed kom dan gaan we naar me huis ff wta kleren inpakken
ok is goed
ik starte de auto en we reden naar zijn huis
toen ik binnenkwam moest ik lachen
wahahahhhah heb jij kaarsen in je huis staan je lijkt wel een wijf
waahahah gekkie mag dat niet je weet toch een beetje sfeer maken in huis
ja ja zeker om al die wijfen in bed te krijgen

naijm zag er goed uit hij was 1.92 lang breed gespierd een tintje lekker bekkie hij was echt zo een playertje
had hem altijd al leuk gevonden
ik wist ook dat die hij dat wist
ik liep door naar zijn slaapkamer
netje sin gericht met smaak enzo

ok mevrouw ik ben klaar kom we gaan
ok mener is goed heb je honger
ja eigenlijk wel nou kom dan ga ik wat lekker s voor je koken bij mij thuis en dan mag je bij mij blijven logeren
waahhahaha leuk een logeerpartijtje

mijn neven bleven wel vaker bij me slapen vooral na een avondje uit bleven ze altijd slapen
dat waren trouwens ook de enige mannen die bij mij naar binnenkwamen

Ik parkeer de auto en we liepen naar binnen ik liep de keuken in en ging het eten voorbereiden
naijm zat op de bank te zappen
ik maakte kip in de oven met frites
heey naijm ik ga ff douchen let jij ff op de oven
is cool

naijm
daar zat ik dan bij fadoua mijn nichtje thuis ze had echt een leuk huisje echt gezellig ze had ook overal kaarsen net als bij mij thuis ze had me nog uitgelachen toen ze zag dat ik ook kaarsen thuis had staan door me huiskamer heen dat idee had ik van haar gepikt
ondanks dat ze dat werk deed wat ik ook deed was het wel een goede nette meid ze rookte wel maar tegenwoordig deden dat bijna alle marocmeisjes en ook al had ze alle vrijheid ze wist haar grenzen
heel mensen en vooral de familie schilderde haar altijd af als een sl*t omdat ze op zich zelf woonde
we zouden naar marokko gaan met moessy f wat goud halen zoals mohamed de broer van fadoua dat altijd zei
ik bleef bij haar slapen dat was altijd groot feest en ze was voor me aan het koken
ik had haar altijd leuk gevonden maar zij was altijd zo droog en ik wist ook dat zij mij niet meer zag als een neef maar stiekem in me hart hoopte ik dat ze wat voor mij zou voelen

vroeger toen we heel klein waren gingen we altijd doktertje spelen
wahaahahhaha ik begon in mezelf te lachen

er keken twee mooie ogen mij aan
wat zit jij nu te lachen mesgot
het was fadoua ze was klaar met douchen
damn wat zag ze er mooi uit met die natte haren langs der gezicht
ze was gewoon gekleed in een marokaanse huisjurk
toen me ogen daarop vielen moest ik ngo harder lachen
wahahahahah jij in zo een huisjurk wahahahahahha alles staat je weet je dat
safi hou op of je gaat buiten slapen

fadoua
ik was klaar met douchen en deed een marokaanse kandora zo eentje die in marokko op de bazars kon kopen toen ik de huiskamer in liep zag ik naijm in zijn eentje lachen
toen ik hem vroeg waarom die lachte ging die nog harder lachen omdat ik een kandora droeg
ik zei tegen hem dat die normaal moest doen of hij zou buiten slapen

fadoua
ik liep door naar de keuken en schepte het eten op en droeg alles op een dienblad ik nam tegenover naijm plaats en we begonnen met eten je zag hem echt smullen
we bespraken alles en nog wat
na het eten hielp hij mij met afruimen
we waste samen af weer begon die te lachen
we lijken wel een getrouwd stel zei die hij keek me aan met die oogjes van hem het waren echte puppy ogen zo lief
toen we klaar waren met de afwas pakte ik een bak ijs en twee lepels en we gingen op de bank zitten

hij zat tussen door te zappen en te slap te ouwehoeren

naijm
we gingen eten een mooie meid en ze kan nog koken ook dacht ik
ik smulde echt het was zo lekker
we zaten een beetje over van alles en nog wat te praten na het eten hielp ik haar met afruimen en afwassen
deze meid was zo goed geordend
ik bestudeerde haar de hele tijd hoe ze een glas afwaste hoe ze alles terug zette in de kast ik begon te lachen toen ze me vroeg waarom
zei ik we lijken net een getrouwd stel ze gooide een handdoek naar me hoofd na de afwas pakte ze een grote bak ijs en twee lepels en we namen plaatst op de bank

xxxxx mimi

ma dec 16, 2002 6:48 pm
Profiel WWW
Moderator

Bericht 
fadoua

we waren druk verzonken in het verhaal van de film het ging over een koppel dat uit elkaar werd gehouden door een oorlog het was diep triest
mijn ogen werden zwaar en voor ik het wist was ik in slaap gevallen op de bank
ik schrok wakker opeens en keek om me heen het was rustig er de tv stond nog aan toen ik om me heen keek zag ik naijm ook slapen op de bank
ik legde me hoofd op zijn schouder en viel verder in slaap
het leek wel of ik droomde ik voelde de armen van naijm om me heen
ik durfde me ogen niet te openen bang dat het niet waar was dat hij zijin armen om me heen had

naijm
het was een triest verhaal die film
ik voelde wat swaars op me schouder ik opende langzaam mijn ogen en zag dat fadoua met haar hoofd op me borst lag
ze had rode wangetjes je zag een glimlach op der gezicht zitten
haar bazarjurk was omhoog gekropen je kon haar dijbenen goed zien
fadoua had altijd een goed figuur gehad
ik voelde me haar tot haar aangetrokken
ik nam haar in me armen en sloot me ogen
ze sloot haar armen om me heen
ze reageerde op me het gaf me een goed gevoel

naijm

ik opende me ogen en zag dat ze lief in me armen lag
ik durfde me niet te bewegen ik was bang dat ze wakker zou schrikken
en dat dit moment verstoord werdik wilde zo lang mogelijk van dit moment genieten
maar te laat ze opende haar ogen
en keek me lief aan ze toverde een glimlach op der gezicht
er zat een pluk haar voor der ogen ik pakte die pluk en plaatste die achter der oren
ze bleef mke aan kiijken ze sloot der ogen weer en legde hbaar armen stevig om me heen ik legde me armen nog steviger om der heen
mijn lichaam reageerde heftig op fadoua ze was zo mooi

fadoua
ik hield het niet meer uit om zo dat gevoel te hebben dat ik in zijn armen lag
ik opende me ogen en ik lag echt in zijn armen hij keek me zo lief aan met die puppyogen van hem ik kreeg het ergewoon warm van
d8 dat ik gek werd
hij bleef me aankijken er zat een pluk haar voor me ogen en hij pakte die en verstopte achter me oren
ik voelde de hitte stijgen naar me wangen
ik legde mijn armen om zijjn nek en sloot me ogen weer
ik voelde hij met mijn haar speelde
ik kroop nog dichter tegen hem aan
hij trok mij nog dichter naar me toe alsof die mij nooit meer los kon laten
mijn hart ging als een wilde te keer

xxxxx mimi

di dec 17, 2002 1:03 pm
Profiel WWW
Moderator

Bericht 
Youssef

ik lag op bed d8 na over mijn leven
ik d8 aan me famlie me moeder en me zusjes en dan vooral fadoua
mijn liefste schatje
ik zat vast in de gevangenis ik had wraak genomen op de moordenaar van mohamed
achemd zijn beste vriend had hem in zijn buik en borste geschoten midden op straat bij fadoua voor de deur
hij was in de armen van fadoua overleden
mohamed ha samen met zijn beste vriend achmed twee coffeschops
mohamed had samen met achemd hectars grond in marokko gekocht om goud te kweken zo noemde hij dat maar mohamed had dat stuk gtrond op zijnnaam laten zetten en hij en achmed kregen er ruzie over
achmed had wraak op hem genomen en mijn arme zusje fadoua was getuige van de moord
maar de politie kon niks doen omdat ach,ed spoorloos was verdwenen
dus ging ik op onderzoek uit heb hem in koele bloede vermoord
twee kogels door zijn hoofd midden op de snelweg
drie jaar geleden
nu moest ik nog 8 jaar in dit krot doorbrengen maar dat had ik wel over voor mijn broer mohamed
fadoua en mijnneef mustafa( wij noemde hem altijd moessy)
zij waren nu diegen die alles draaiende hielden in de shops en die voor het goud zorgde in marokko
mijn moeder had ik al twee jaar niet gezien
fadoua kwam regelmatig langs met naijm en moessy
mijn twee neven
fadoua was diegene die mij nog steunde
ik wist dat wij deden dat het fout was maar we wilde rijk worden en dat waren we ook

moessy en fadoua zouden weer naar marokko gaan om het goud te halen

ikhoorde iemand een sl;eutel in het slot steken
het was de bewaarder ik mocht een luchtje gaan scheppen

xxxxx mimi

di dec 17, 2002 1:06 pm
Profiel WWW
Moderate Poster

Bericht 
er komt toch nog een vervolg hé

di dec 17, 2002 4:54 pm
Profiel WWW
Moderator

Bericht 
Sophia schreef:
er komt toch nog een vervolg hé

ik ben pas begonnen dus er komt zeker een vervolg

xxxxx mimi

wo dec 18, 2002 4:20 pm
Profiel WWW
Moderator

Bericht 
fadoua

ik had me ogen nog steeds dicht
ik voelde mijn hart sneller kloppen en de zijne ook
mijn hart klopte zo snel dat ik bang was dat mijn hart ermee op zou houden
ik kon het niet meer aan en stond op
ik liep naar de badkamer en maakte me polsen nat met koud water keek mezelf in e speigel zag dat mijn wangen heel rood waren geworden

ik liep door naar de logeerkamer en opende de bank en maakte er een bed van en legde er een kussen en een deken voor naijm
ik leip weer terug naar naijm hij zta op de bank
toen die me zag stond die op en bleef die voor me staan
hij bleef me aan kijken met die puppyogen van hem hij kwam langzaam op me af ik kon het niet meer aan en zette een stap naar achteren
hij kwam dichterbij en weer deed ik een stap terug en weer stapte hij naar me toe en ik weer terug
hij begon te lachen
yekkie wil je weglopen voor me w8 ik krijg je wel
wahahahha pak me dan als je kan
ik daagde hem uit
ik liep weg en hij kwam achter me aan ik begon te rennen door de gang hij rende nu ook en toen ik in me slaapkamer stond pakte hij me stevig beet ik wilde me lostrekken maar hij was zo sterk we begonnen te stoeien we vielen op het bed ik zat nu op hem en sloeg met een kussen op zijn hoofd
safiii ik smeek je om genade
nee die krigj je niet van mij naijm
wahahahhaha ik ben toch sterker
hij duwde mij op me rug en lag op me
hij bleef me aankijken ik voelde hoe zijn lichaam op me reageerde
me jurk was omhoog gekropen je kon mij dijbenen wel goed zien
hij bleef me aankijken ik d8 dat ik gek werd

naijm

ze lag in me armen zo lekker was dat geveol opeens stond ze op en liep ze naar de haar kamer
ik voelde me zo tot haar aangetrokken
ze kwam terug en ik stond op bleef voor der staan ik wilde haar vast houden toen ze zag dat ik dichterbij kwam zette ze een stap terug naar achteren ze daagde me uit
ze liep weg en liep er achterna we eindigde stoeiend op haar bed
ik lag op der
ik werd gek mijn lichaam kreeg het warm van haar
ze bleef me uitdagend aankijken

xxxxx mimi

do dec 19, 2002 12:55 pm
Profiel WWW
Moderator

Bericht 
fadoua

ik opende langzaam me ogen
ik wilde me omdraaien maar ik voelde iemand tegen me aan
toen pas realiseerde ik me dat najim naast me was blijven slapen
nu wist ik waarom ik zo lekker had geslapen ik wilde me niet bewegen en nog zo lang mogelijk genieten van dit moment samen met naijm
met zijn grote sterke armen lag hij om me heen
wat had ik naar dit moment verlangd en eindelijk was het moment daar gekomen
ik weet nog gisteravond eindigde we stoeiend op mijn bed en toen bleven we liggen en lekker kletsten en zo zijn we in slaap gevallen
ik voelde naijm bewegen hij was wakker geworden
ik deed net of ik nog sliep hij ging met zijn vingers door me haren en kuste me zahct op me voorhoofd
ik opende zogenaamd me ogen alsof ik net wakker werd
hij keek me aan in me ogen
sbah el gir a zina
sbah el gir najim
zo meid ik heb lekker geslapen ik voelde me wangen rood worden
hij hield me nog steviger vast

xxxxx mimi

vr dec 27, 2002 12:37 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ]