Het is nu do sep 21, 2017 5:25 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
 Avontuur 
Auteur Bericht
Moderate Poster

Bericht Avontuur
Heb je wel eens een vakantie meegemaakt waarbij alles misging. Dat je je koffer kwijtraakte ofzo. Of dat het hotel vol met insecten zat.

wo nov 20, 2002 2:35 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Nou ik heb wel een keer een vlucht gemist. Maar dat was uiteindelijk niet echt een avontuur.
Ik was toen op zakenreis naar London en op weg naar het vliegveld (om weer naar NL te gaan), kwam ik met de taxi vast te staan in de file. Eenmaal op het vliegveld bleek ik de vlucht te hebben gemist. Maar er bleek nog iets veel leukers: ik had een business class ticket :) Dat had ik op de heenweg niet eens doorgehad. (ok ik zat wat ruimer, maar in die kleine vliegtuigjes merk je weinig van business class). Daardoor mocht ik in de lounge wachten. Dat was flex! Gratis eten en drinken en lekker tv kijken. :)

Het volgende vliegtuig mocht ik gelukkig mee. DUs het viel allemaal best mee!

:)

Some people have character - other people are men

Who wants to live forever? ME!

wo nov 20, 2002 2:39 pm
Profiel WWW
Happy poster

Bericht 
Vorig jaar ben ik naar Amerika op vakantie geweest. Ik zou vliegen naar Chicago en daar een Greyhoun bus pakken naar SaltLake City, waar ik bij een goede vriend zou logeren.
Heenreis was geen probleem.. Ik had alles opzocht op het internet...prijzen, tijden, routes...
Ik ben 3 weken op vakantie geweest en ging toen terug naar huis.....dacht ik..
Mijn datum van vertrek was 11-09-2001..... ring a bell??

Op de dag van de TwinTower-tragedie zat ik dus in Chicago... Ik was gestrand...er vloog geen enkel vliegtuig van of naar Amerika en ik kende links noch rechts van Chicago..
De luchthaven was hermetisch afgesloten en alleen na strenge controles (ik heb nog nooit zo vaak mijn tas open moeten gooien!) kwam je daar. Via via heb ik het kunnen regelen dat ik in een hotel terechtkwam (op kosten van de airliner), heb ik een emailtje kunnen sturen naar een vriend in Nederland met het nummer van mijn moeder, die toen natuurlijk in alle staten was..
Een week later dan gepland kon ik terugvliegen... :D

wo nov 20, 2002 2:53 pm
Profiel WWW
Junior Lid

Bericht 
Japjongetje schreef:
Vorig jaar ben ik naar Amerika op vakantie geweest. Ik zou vliegen naar Chicago en daar een Greyhoun bus pakken naar SaltLake City, waar ik bij een goede vriend zou logeren.
Heenreis was geen probleem.. Ik had alles opzocht op het internet...prijzen, tijden, routes...
Ik ben 3 weken op vakantie geweest en ging toen terug naar huis.....dacht ik..
Mijn datum van vertrek was 11-09-2001..... ring a bell??

Op de dag van de TwinTower-tragedie zat ik dus in Chicago... Ik was gestrand...er vloog geen enkel vliegtuig van of naar Amerika en ik kende links noch rechts van Chicago..
De luchthaven was hermetisch afgesloten en alleen na strenge controles (ik heb nog nooit zo vaak mijn tas open moeten gooien!) kwam je daar. Via via heb ik het kunnen regelen dat ik in een hotel terechtkwam (op kosten van de airliner), heb ik een emailtje kunnen sturen naar een vriend in Nederland met het nummer van mijn moeder, die toen natuurlijk in alle staten was..
Een week later dan gepland kon ik terugvliegen... :D

Dat is wel een echt avontuur. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Het ergste dat ik mee heb gemaakt is dat mijn vliegtuig 4 uur vertraging had. Maar als dat een avontuur is dan worden er nogal wat avonturen beleefd op schiphol :)

do nov 28, 2002 2:38 pm
Profiel WWW
Wannabe

Bericht 
Een keer met mijn ouders naar Noorwegen geweest. We sliepen in Oslo in een pension. Mijn vader was in het bezit van een mooie fototas met daarin onder andere veel geld, camera's maar ook paspoort, rijbewijs enzovoorts.

In de lift kaapte een man de fototas af en blokkeerde het geval na de tijd. In ieder geval waren wij alles kwijt en dit was zo ongeveer het einde van de vakantie ....

wo mei 14, 2003 4:56 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ]