Het is nu do jul 20, 2017 10:43 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 atomen bestaan uit ruimteschepen 
Auteur Bericht
Junior Lid

Bericht atomen bestaan uit ruimteschepen
Gods Rijk bestaat in de microkosmos.

ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN

Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.

ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN
Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die natuurlijk ook weer uit atomen bestaan, die uit ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen.

HEELAL UIT LEVENDE WEZENS.
Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd.
Het heelal is geen dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is een levend heelal uit levende wezens opgebouwd.

GOD
Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens.
Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos.
http://home.wanadoo.nl/r.f.dezwart/index.html
hartelijke groeten van harriechristus

di aug 01, 2006 4:29 pm
Profiel WWW
Happy poster

...en we hebben er weer één die aan het zwaaien is met een op 'Scientology Church' gebaseerde wartaal... Is het niet genoeg om gewoon te geloven in een hogere macht?

wo aug 02, 2006 3:31 pm
Profiel WWW
Addicted

Eeen beetje meer respect japjongetje. We hebben hier wel van doen met de here, ik bedoel harrie jezus himself!

wo aug 02, 2006 5:01 pm
Profiel WWW
Happy poster

Hahahaha...Ok Flipse...Ik zal me inhouden... (NOT!) :D

do aug 03, 2006 2:37 pm
Profiel WWW
Junior Lid

Bericht Re: atomen bestaan uit ruimteschepen
Japjongetje schreef:
...en we hebben er weer één die aan het zwaaien is met een op 'Scientology Church' gebaseerde wartaal... Is het niet genoeg om gewoon te geloven in een hogere macht?
Zo simpel is het echt niet, hoor!!
Want met mijn atoomtheorie kan ik ook het bestaan van GOD bewijzen als microwezen in de microkosmos en daar draait het helemaal om.
Geloven is goed, maar begrijpen is veel beter.
amen :D

GOD IS HET UNIVERSUM
Het hele heelal is eigenlijk uit levende wezens opgebouwd en wel speciaal in de microkosmos in de vorm van een oneindig aantal microwezens.
De eenheid van dit oneindige aantal microwezens bestaat dan eigenlijk als EEN wezen, namelijk GOD zelf.
Dus het heelal is GOD zelf, of ook : GOD bestaat als een microwezen in de microkosmos.
Niet alleen als EEN microwezen natuurlijk, maar ook als alle anderen, dwz een oneindig aantal.
GOD bestaat bijvoorbeeld in jouw lichaam in de vorm van 10^40 microwezens.
Hij weet dan ook alles over jou, veel en veel meer dan jijzelf weet.
Kun je je dat voorstellen?
:D

do aug 03, 2006 6:01 pm
Profiel WWW
Junior Lid

Flipse schreef:
Eeen beetje meer respect japjongetje. We hebben hier wel van doen met de here, ik bedoel harrie jezus himself!
Zo is het: respect voor Jezus en wel de nieuwe wedergeboren Jezus.
Bovendien de enige echte, want die oude heeft nooit bestaan en was slechts een mythe.

KOPSPIJKERS
18 oktober 2003 was ik bij Kopspijkers.
Op het laatst zeg ik op de vraag van Jack dat als mijn atoomtheorie niet mocht kloppen, dat het heelal dan niet goed inelkaar zit.
Daar werd natuurlijk hartelijk om gelachen, maar ik meende dat oprecht, want dan zitten we met het krakkemikkige heelal van de wetenschap opgescheept, dat eindigt in een EINDKRAK(of een even zinloze uitdijing in een oneindige leegte), dwz een complete catastrofe van het heelal.
Op het fimpje zelf dat hier onder is te zien, kom ik na 19 minuten in beeld.
Kopspijkers
klik hier voor kopspijkers
:D

do aug 03, 2006 6:03 pm
Profiel WWW
Junior Lid

Japjongetje schreef:
Heel goed, want met mij is het laatste oordeel gekomen en voortijdig berouw kan het verschil zijn van eeuwige hemel of eeuwige hel.
:D :D :D

Op discussieforum Retecool zijn 4 filmpjes van mij gemaakt:
http://www.retevisie.com/?cat=2&submit=hop
http://www.retevisie.com/harrieweggelaar04.swf
:wink:

do aug 03, 2006 6:06 pm
Profiel WWW
Happy poster

harriechristus schreef:
Japjongetje schreef:
Heel goed, want met mij is het laatste oordeel gekomen en voortijdig berouw kan het verschil zijn van eeuwige hemel of eeuwige hel.

Ik laat me niet makkelijk op de kast jagen...maar ik kan altijd een uitzondering maken..
BITE ME!

za aug 05, 2006 4:02 pm
Profiel WWW
Addicted

Tja... Als je me wilt bekeren zul je toch een wat overtuigender verhaal moeten vertellen :wink:

ma aug 07, 2006 8:21 pm
Profiel
Addicted

Overigens lijkt het me ook saai voor die ruimtevaarders, want dan vliegen ze steeds rondjes...

ma aug 07, 2006 8:22 pm
Profiel
Junior Lid

Japjongetje schreef:
harriechristus schreef:
Japjongetje schreef:

Ik laat me niet makkelijk op de kast jagen...maar ik kan altijd een uitzondering maken..
BITE ME!
Ik bijt niet, hoor, want ik ben een hele lieve Jezus met eindeloos geduld voor de mensheid............

di aug 08, 2006 5:00 pm
Profiel WWW
Junior Lid

menno201 schreef:
Tja... Als je me wilt bekeren zul je toch een wat overtuigender verhaal moeten vertellen :wink:
als je mij wilt begrijpen zul je toch wat meer je best moeten doen......
ONDERBOUWING
Hier komt een begin van onderbouwing.
De wetenschap kan niet verklaren hoe het mogelijk is dat domme (betrekkelijk eenvoudige) atomen een evolutie van miljarden jaren en miljoenen soorten inelkaar gezet hebben en ook niet hoe ons lichaam zo subliem kan functioneren op basis van diezelfde eenvoudige atomen.
INTELLIGENTE ATOMEN
Het moeten dan wel super-intelligente atomen zijn, of beter: er moet een super-intelligentie IN zitten.
En omdat wij in de toekomst het heelal vol gaan bouwen met ruimteschepen (bij een voortgaande evolutie) zouden die atomen ook wel eens ruimteschepen kunnen zijn want dan komt het heelal als een logisch doorlopend evolutionair systeem inelkaar te zitten, want dan bestaat de microkosmos uit een oneindige reeks van steeds hogere culturen als ruimtelijke realiteit van een eeuwige evolutie, die wij dan ook zelf in de toekomst gaan doorlopen.
DE MICROKOSMOS ALS EEUWIGE EVOLUTIE
Het heelal blijkt dan een mooi eeuwig en oneindig en logisch evolutionair systeem te zijn en geen dood mechaniek, maar een heelal uit levende wezens, dus een bewust echt en werkelijk heelal.
Een heelal dat in wezen GOD zelf is.

di aug 08, 2006 5:02 pm
Profiel WWW
Junior Lid

menno201 schreef:
Overigens lijkt het me ook saai voor die ruimtevaarders, want dan vliegen ze steeds rondjes...
Wij op aarde draaien ook maar steeds rondjes.
Nog nooit heeft daar iemand over geklaagd.

DE TOEKOMST VAN HET HEELAL
1 - we kunnen nu al naar de maan en we sturen al ruimtevaarttuigen het heelal in naar andere planeten voor onderzoek.
2 - er draaien al ruimteschepen om de aarde waarin mensen werken en wonen.
3 - er zijn al plannen en ideeën om later de maan en mars te gaan bewonen.
4 - over duizenden jaren zullen we vast wel veel grotere ruimteschepen kunnen bouwen en over miljoenen jaren met hele kolonies naar andere sterren kunnen reizen.
5 - we zullen ook wel vroeg of laat contact maken met andere bewoonde planeten (wordt al naarstig naar gezocht).
6 - bij andere sterren zullen we op den lange duur bewoonbare planeten vinden.
7 - we zullen er ons aan wennen om constant in vrij zwevende en vrij reizende ruimteschepen te wonen.
8 - en op de hele lange duur van bil- tril- en quadriljoenen jaren zullen we ook alle materie aan zonnen en planeten opruimen (als de zonnen op den duur uitgebrand zullen zijn) en omzetten in ruimteschepen tot een vrije ruimtevaartcultuur.
9 - Dan zullen we al die ruimteschepen ten slotte in de vorm van macro-atomen bouwen, dus als een herhaling van de microkosmos, maar dan in het groot.
10 - die macro-atomen zullen zich samentrekken tot enorme macro-stofwolken, waaruit zich macrozonnen en -planeten zullen samentrekken.
11 - en op sommige van die macro-planeten zal het mogelijk zijn bij gunstige omstandigheden weer opnieuw leven, dwz macroleven te ontwikkelen, dus door ons die dan als verder geëvolueerde wezens=microwezens in die macrowezens zullen leven en die zullen opbouwen en besturen.
12 - Dat macroleven zal door ons verder ontwikkeld worden tot denkende wezens: macroreuzen, die op een goede dag ruimteschepen gaan bouwen, enz enz enz

di aug 08, 2006 5:04 pm
Profiel WWW
Addicted

t/m puntje zeven da's gewoon startrek, een scenario met veel elementen die over tig jaren best werkelijkheid zullen zijn. Daarna haak ik toch echt af.

di aug 08, 2006 5:33 pm
Profiel WWW
Junior Lid

Flipse schreef:
t/m puntje zeven da's gewoon startrek, een scenario met veel elementen die over tig jaren best werkelijkheid zullen zijn. Daarna haak ik toch echt af.
Je moet niet afhaken, naar doordenken, want de ontwikkeling van de ruimtevaart zal echt nergens stoppen, maar eindeloos doorgaan.
Er is veel meer dan alleen maar Star Trek.....

wo aug 09, 2006 10:24 am
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende