Het is nu do jul 27, 2017 6:28 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
 Nooit klaargekomen met mijn vriendin 
Auteur Bericht

Bericht Nooit klaargekomen met mijn vriendin
Ik heb bijna een jaar met mijn vriendin. We hebben regelmatig seks, maar ze heeft mij in al die tijd nog nooit laten klaarkomen. Dus nog nooit afgetrokken of gepijpt. Ze neemt soms wel mijn piemel in haar mond, maar ze stopt altijd na een korte tijd... Ze zegt dat het haar nog nooit gelukt is om een jongen klaar te laten komen, maar ze probeert het ook nooit echt.

Ik lik/vinger haar wel regelmatig tot ze klaarkomt. Ik heb vaak genoeg haar hand gepakt en hem om mijn piemel gelegd, maar altijd is er wel een reden om niet door te gaan tot ik spuit. Ik hou heel veel van haar en wil haar graag helpen, maar ik word er behoorlijk gefrustreerd van!

Zijn er jongens of meiden met hetzelfde probleem?

di jun 13, 2006 8:59 am
Profiel WWW
Bizzie Kids

Bericht Nooit klaargekomen met mijn vriendin
getver wie doet er nauw een piemel in ze mond!

di jun 13, 2006 9:30 pm
Profiel WWW
Wannabe

Bericht Re: Nooit klaargekomen met mijn vriendin
Rickje2000 schreef:
Ik heb bijna een jaar met mijn vriendin. We hebben regelmatig seks, maar ze heeft mij in al die tijd nog nooit laten klaarkomen. Dus nog nooit afgetrokken of gepijpt. Ze neemt soms wel mijn piemel in haar mond, maar ze stopt altijd na een korte tijd... Ze zegt dat het haar nog nooit gelukt is om een jongen klaar te laten komen, maar ze probeert het ook nooit echt.

Ik lik/vinger haar wel regelmatig tot ze klaarkomt. Ik heb vaak genoeg haar hand gepakt en hem om mijn piemel gelegd, maar altijd is er wel een reden om niet door te gaan tot ik spuit. Ik hou heel veel van haar en wil haar graag helpen, maar ik word er behoorlijk gefrustreerd van!

Zijn er jongens of meiden met hetzelfde probleem?

nee ik heb dat probleem niet , bij mij moet ik ze eraf slaan ze zuigen hem finaal leeg

lastig ja dat die teef het niet afmaak :vuur:

zo sep 09, 2007 7:12 pm
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]