Het is nu ma sep 25, 2017 2:42 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 mannen leg mij dit uit...? 
Auteur Bericht
Addicted

Bericht 
en laat dat overigens voornamelijk mijn kl;achjt zijn. Alle andere dingen vind ik jammer. Dat vreemdgaan en liegen vind ik walgelijk!

Some people have character - other people are men

Who wants to live forever? ME!

ma okt 25, 2004 10:43 pm
Profiel WWW
Junior Lid

Bericht 
Xaviera schreef:
Bruce schreef:
Maar een relatie zou toch meer moeten zijn dan alleen "communiceren".
Gevoelsmatig moet je iemand toch ook kunnen aanvoelen.
Ik denk dat je zulke dingen moet kunnen aanvoelen.
Het zijn vaak kleine dingen die ontevredenheid uitstralen.
Ik zelf ben ook het type van: zeg dan iets.......maar dat is eigenlijk te makkelijk...................we zijn gemakzuchtig.

je bent niet goed :) Ik heb wel 10000000 keer gevraagd: zeg dan iets. Maar dat deed hij niet. Ja op de dag dat hij aankondigde iemand anders te hebben. Toen kwam van alles er opeens uit. Maar daarvoor never iets.

Xaviera, dan moet je toch blij zijn dat je van zo iemand af bent. Je komt altijd over de pijn heen, niemand is er aan dood gegaan en iedereen heeft het mee moeten maken.
En als je iemand 10000000 iets vraagt en je krijgt geen antwoord, dan moet iemand die zo slim is als dat jij bent, toch weten dat zo iemand niet helemaal eerlijk is. En anders is dit jou leerschool geweest!!! En geloof me, we hebben allemaal nog een heleboel te leren............

di okt 26, 2004 9:06 am
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Belazerd worden door een geliefde kan iedereen overkomen Bruce. Dat heeft niets te maken met intelligentie en zelfs niet altijd met levenservaring. Een verborgen agenda kan een reden zijn om niet te communiceren maar er zijn nog vele andere redenen. Je hebt nu eenmaal praters en mensen die dat minder makkelijk doen. Achteraf vallen de puzzelstukjes vaak wel op hun plaats maar als je in een ingewikkelde relatie zit ligt dat niet altijd zo simpel.

di okt 26, 2004 9:36 am
Profiel WWW
Junior Lid

Bericht 
8 jaar geleden was ik het helemaal met je eens geweest Flipse, maar door vallen en opstaan ontwikkel je voor dit soort dingen ook inzichten.
Mensen die "gevers" zijn houden geen verborgen agenda er op na........
"Nemers" maken van "gevers" ook "nemers"..........
Beide type mensen hebben herkenbare kenmerken.

di okt 26, 2004 9:49 am
Profiel WWW
Moderate Poster

Bericht 
Het meest erge is dat die persoon ondanks dat hij of zij ongelukkig is dat niet heeft verteld tegen zijn of haar partner en misschien wel tegen de nieuwe vriend of vriendin die die info meteen gebruikt!

Ook het slapen met een ander terwijl je in een relatie zit is zeer kwalijk te nemen, getuigt van weinig respect!

Ik denk zeker dat het beter is dat het nu over is maar de gang van zaken zijn niet leuk! immers indien hij of zij ongelukkig was had die persoon dat moeten bepraten met de partner en als je er echt niet uitkomt dan moet je uit elkaar gaan.

Van Banda'riba tot Banda Abou chillen doe ik hier op Curacao.

wo okt 27, 2004 7:06 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2