Het is nu wo mei 24, 2017 11:20 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
 de mooiste 
Auteur Bericht
Addicted

Woonplaats: aan het einde van dat kabeltje, daar waar mn pc staat
Bericht de mooiste
Toch een serieuze vraag van me, kan ook.

Ik ben er helemaal doorheen, heb medicijnen van de dokter gekregen om rustig te worden. Dit is waarom:

Ik heb al anderhalf jaar een relatie met een vrouw. We verschillen iets van leeftijd, maar dat is geen probleem. Wat wel een probleem is dat ik verkeerde dingen heb gezegd over haar uiterlijk wat bij haar zo diep is gaan zitten dat ikhet niet meer weg kan praten.

Wat ik heb gezegd? nou wat nog het meest bij haar zit is dat ik heb gezegd dat haar ogen naar voren staan. Ze vind daardoor dat ik haar niet mooi vind. Door dit alles is het geloof en vertrouwen in me bij haar helemaal weg.
Waarom ik het heb gezegd weet ik niet. Ik weet soms niet eens dat ik het heb gezegd. Ik wil het weghalen bij haar maar lukt niet meer

Al weken zoek ik naar een weg om het bj haar terug te winnen. Opgeven wil ik haar nog niet, daarvoor hou ik te veel van haar.

za mei 08, 2004 1:41 pm
Profiel ICQ WWW
Addicted

Bericht 
I've been there... Op een gegeven moment gaat zo'n strijd helemaal nergens meer over. Op eieren lopen omdat jij bang bent haar nog verder te kwetsen werkt dan alleen maar averechts. Wees duidelijk in wat jij denkt en vooral ook voor haar voelt. That's what counts. Verder discussie voeren over wat er nou wel of niet mooi is aan haar levert alleen maar verliezers op. Just don't do that (again) :) Sterkte!

(Ik heb een soortgelijke crisis beleefd nadat ik in een eerlijke bui argeloos vertelde een gezamenlijke vage kennis wel een lekker ding te vinden. Uh oh :shock: )

za mei 08, 2004 2:09 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
ik ben duidelijk in wat ik van haar vind en hoe ik over haar denk. maar het zit zo diep in haar, ze heeft het zo in haar hoofd zitten.

Ik vind dat ze mooie ogen heeft, maar ze gelooft me er niet meer in. Graag wil ik het uitpraten, er uitkomen. Dat het nergens meer over gaat weet ik. Ze zegt nou ook dat we er niet meer uitkomen.

Uiterlijk is belangrijk maar niet het belangrijkste. Voor haar ben ik aan het mooiste gekomen wat ze heeft, haar ogen. En ik weet dat ik heb gezegd dat haar ogen naar voren staan, maar dat doen ze niet.

za mei 08, 2004 2:13 pm
Profiel ICQ WWW
Addicted

Bericht 
ik heb het te vaak tegen haar gezegd. Klopt volgens mij ook, ik weet hetniet eens meer allemaal. Ik weet niet eens waarom ik het heb gezegd.
Ze wil dat ik het uit haar hoofd praat, en we praten al een week..alhoewel, het is meer sms'en en gisteren op msn en per mail.

volgens haar komen we er niet meer uit, ze raakt het gevoel niet meer kwijt dat ik haar niet aantrekkelijk vind

za mei 08, 2004 2:17 pm
Profiel ICQ WWW
Addicted

Bericht 
Stop met denken en praten. Daar krijg je alleen hoofdpijn van en komen jullie alles behalve nader tot elkaar.

za mei 08, 2004 2:43 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
allebei stoppen met praten, en dan? daarmee gaat bij haar het gevoel niet weg..

za mei 08, 2004 3:08 pm
Profiel ICQ WWW
Addicted

Bericht 
het is voornamelijk haar probleem, zij zal het op moeten lossen!

Some people have character - other people are men

Who wants to live forever? ME!

za mei 08, 2004 3:22 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
ja klopt, haar probleem. maar ik krijg het in mijn schoenen. ik heb wel verkeerde dingen gezegd waardoor ze denkt dat ik haar niet mooi of aantrekkelijk vind. en dat krijg ik maar niet omgedraaid

za mei 08, 2004 3:48 pm
Profiel ICQ WWW
Addicted

Bericht 
Dat kan jij ook niet omdraaien. Ik denk dat jij helemaal niet zoveel verkeerd hebt gezegd. Als een geliefde mij verteld dat m'n neus scheef staat heb ik genoeg positief gevoel van eigenwaarde om daar niet ondersteboven van te raken. Zij is aan het mindfucken en dat is inderdaad haar probleem. En ik vermoed een probleem waar ze in al haar relaties al tegenaan gelopen zal zijn...

za mei 08, 2004 4:21 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
ze is er zelfs voor in therapie geweest, dat weet ik. maar ze zegt dat ik het te vaak heb gezegd en dat daardoor haar eigenwaarde omlaag is gehaald.

btw, ik heb net haar broer aan de foon gehad, en haar moeder. (houd de familie stevig bezig). ik ga rond kwart voor 7 de trein nemen. ben er dan vanavond rond half 10. ze weet niet dat ik ga. ze denkt dat ik vanavond bij mijn broer zit.

za mei 08, 2004 4:28 pm
Profiel ICQ WWW
ere-allochtoon

Bericht 
Blinky, als zo'n stomme opmerking al de basis onder jullie relatie uit kan slaan is er iets anders aan de hand.
Zij wil blijkbaar graag horen dat jij haar niet aantrekkelijk vindt. Probeer er achter te komen waarom ze dat zo graag wil horen. Ik denk niet dat het veel met uiterlijk of aantrekkelijkheid te maken heeft. Misschien wel met bindings- of verlatingsangst, of met macht en afhankelijkheid in een relatie.
Sterkte ermee!

za mei 08, 2004 4:54 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Laat je niet verantwoordelijk maken voor haar minderwaardigheidscomplex. Dat is niet waar en ook nog eens zeer unfair naar jou toe.

Succes vanavond!

za mei 08, 2004 4:55 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Citaat:
Misschien wel met bindings- of verlatingsangst

klopt helemaal Sam, dat weet ik al heel lang. Maar ook uiterlijk speelt daar in mee dan. Maar je hebt het helemaal goed.

en ja Flipse, ik weet het. Maar ik heb het niet altijd door. Vrouwen zijn volgens mij toch geraffineerde dan mannen.

maar goed, bedankt allemaal. Ik voel me al wat rustiger (heb medicijnen van de huisarts ook).

ik ga straks de trein pakken en terug.

za mei 08, 2004 4:57 pm
Profiel ICQ WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ]