Het is nu di mei 23, 2017 9:02 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 Geen mannen meer nodig 
Auteur Bericht
Moderate Poster

Bericht Geen mannen meer nodig
Uit een onderzoek is gebleken dat over 100 jaar er geen mannen meer nodig zijn voor de voortplanting van het mensen ras. Het schijnt dat door manupilatie in een gen van de vrouw er een eicel is die niet meer bevrucht hoeft te worden. De baby's die daar uit voortkomen zijn wel allemaal meisjes.

Is dit het einde van de Man?

zo apr 04, 2004 1:22 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Het einde van de man is best mogelijk, maar ik denk niet op die manier. Een eicel die niet bevrucht wordt, maar toch zou kunnen leiden tot een kind zou bij mensen alleen kunnen overleven als het kind dan een kloon van de moeder wordt (bij planten kunnen er ook nakomelingen ontstaan met de helft van het normale aantal chromosomen). Dat zou mensen te kwetsbaar maken. Maar als de eicel wordt bevrucht met behulp van de kern van een andere eicel, zou er geen man meer nodig zijn (al blijven dit soort IVF achtige procedures voorlopig niet erg eenvoudig, als het al lukt). Ook kan er in de toekomst misschien gebruik worden gemaakt van 'in vitro donoren': stamcellen van mannelijke embryo's die omgevormd worden tot zaadcel producerende cellen (voor zover ik weet is dit nog niet gedaan, maar het is nu wel al mogelijk om in vitro kloppende hartcellen te maken 8) ).

De toekomst zal moeten uitwijzen of dit zal leiden tot het uitsterven van de man, maar dat lijkt mij niet echt waarschijnlijk. Generaliserend: Mannen hebben namelijk andere talenten dan vrouwen en volgens mij zijn beide soort talenten nodig in een dusdanige hoeveelheid dat de uitzonderingen -in dit geval vrouwen met 'mannelijke' talenten- niet in voldoende hoeveelheid aanwezig zijn om de man nutteloos te maken.

Ik ben overigens wel benieuwd naar de bron van dit onderzoek?

zo apr 04, 2004 3:48 pm
Profiel
Addicted

Bericht 
YESSSSSSSSSSSSSSS

:D :D

geintje, niet stressen mensen :)

Some people have character - other people are men

Who wants to live forever? ME!

zo apr 04, 2004 7:59 pm
Profiel WWW

Bericht no men
YES today we can manipulate all in the lab!! :lol:

zo apr 04, 2004 8:04 pm
Profiel WWW
ere-allochtoon

Bericht 
Ik heb het bericht ook gezien op 2 vandaag, een paar dagen geleden. Ik weet de naam van die (Engelse dacht ik) onderzoeker niet meer, maar wel dat hij naar mijn lekenmening volkomen onzin praatte.
Hij zei namelijk dat het y-chromosoom een erg zwak chromosoom is, en dat hij daarom gelooft dat de man binnen enkele eeuwen zal uitsterven. (Dat de man al lang uitgestorven zou zijn als hij gelijk had, komt blijkbaar niet bij hem op?)
De enige hoop voor de mensheid zou dan inderdaad IVF-achtige techniek zijn, waarbij twee X-chromosomen aan elkaar gepaard worden en dus alleen nog vrouwen geboren worden.
Volgens deze "wetenschapper" zou dit zo'n beetje het einde van alle ellende op de wereld betekenen, want degenen die crimineel zijn of die oorlogen beginnen zijn volgens hem altijd mannen, omdat het Y-chromosoom ervoor zorgt dat je seksuele veroveringen wilt doen. Oorlog en criminaliteit zijn volgens hem projecties van seksualiteit. (Hij gaf de indruk dat hij nog nooit van vrouwelijke seksualiteit gehoord had. Vrouwen lijken bij hem lieve afwachtende afwassende wezentjes te zijn)
Vrouwen zijn zeg maar altijd aardig volgens hem, en mannen niet. (Van wie was dat cynische liedje ook alweer, "de man is een jager"?)
Ook had de brit nog nooit van homoseksualiteit gehoord. Hij was er van overtuigd dat de mensheid veel gelukkiger wordt als zij helemaal uit vrouwen bestaat, omdat niemand dan meer een relatie wil, en dus ook geen relatieproblemen krijgt.
Ik begrijp überhaupt niet waarom de man aandacht kreeg in de media. Iemand zou hem eens seksuele voorlichting moeten geven ofzo.

zo apr 04, 2004 9:29 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Dat klinkt inderdaad niet geloofwaardig.

zo apr 04, 2004 9:42 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Sam33 schreef:
Ik heb het bericht ook gezien op 2 vandaag, een paar dagen geleden. Ik weet de naam van die (Engelse dacht ik) onderzoeker niet meer, maar wel dat hij naar mijn lekenmening volkomen onzin praatte.
Hij zei namelijk dat het y-chromosoom een erg zwak chromosoom is, en dat hij daarom gelooft dat de man binnen enkele eeuwen zal uitsterven. (Dat de man al lang uitgestorven zou zijn als hij gelijk had, komt blijkbaar niet bij hem op?)
De enige hoop voor de mensheid zou dan inderdaad IVF-achtige techniek zijn, waarbij twee X-chromosomen aan elkaar gepaard worden en dus alleen nog vrouwen geboren worden.
Volgens deze "wetenschapper" zou dit zo'n beetje het einde van alle ellende op de wereld betekenen, want degenen die crimineel zijn of die oorlogen beginnen zijn volgens hem altijd mannen, omdat het Y-chromosoom ervoor zorgt dat je seksuele veroveringen wilt doen. Oorlog en criminaliteit zijn volgens hem projecties van seksualiteit. (Hij gaf de indruk dat hij nog nooit van vrouwelijke seksualiteit gehoord had. Vrouwen lijken bij hem lieve afwachtende afwassende wezentjes te zijn)
Vrouwen zijn zeg maar altijd aardig volgens hem, en mannen niet. (Van wie was dat cynische liedje ook alweer, "de man is een jager"?)
Ook had de brit nog nooit van homoseksualiteit gehoord. Hij was er van overtuigd dat de mensheid veel gelukkiger wordt als zij helemaal uit vrouwen bestaat, omdat niemand dan meer een relatie wil, en dus ook geen relatieproblemen krijgt.
Ik begrijp überhaupt niet waarom de man aandacht kreeg in de media. Iemand zou hem eens seksuele voorlichting moeten geven ofzo.

Hij zei niet dat er geen relaties meer zouden zijn, maar minder 'jagen', omdat mannen volgens hem natuurlijk zoveel mogelijk vrouwen willen bevruchten en dus indruk willen maken om dergelijke 'veroveringen' mogelijk te maken. Als het einde van de man al komt, komt dat dan waarschijnlijk juist door lesbische koppels die ook biologisch samen een kind willen.

ma apr 05, 2004 9:18 am
Profiel
ere-allochtoon

Bericht 
Nou, hij ging wel degelijk in op relatieproblemen die weg zouden vallen in mensen hun leven, als er geen mannen meer zouden zijn. Dat klinkt alsof hij bedoelde dat relaties zonder mannen niet bnestaan toch? En als oorzaak voor het verdwijnen van mannen gaf hij bepaald niet het idee dat iedereen lesbisch zou worden... Volgens mij hebben we naar een verschillend programma gekeken!

ma apr 05, 2004 3:17 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Je hebt natuurlijk hermafrodieten. Maar ik dacht dat dan een van beide geslachtskenmerken niet volledig is ontwikkeld...

ma apr 05, 2004 4:24 pm
Profiel WWW
ere-allochtoon

Bericht 
:? En die zijn allemaal lesbisch Flipse, of...? :lol:

ma apr 05, 2004 5:51 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Een beetje logisch denken Sam, die zijn allemaal biseksueel natuurlijk.

ma apr 05, 2004 11:31 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
:lol:

di apr 06, 2004 12:16 pm
Profiel
ere-allochtoon

Bericht 
Oja! :lol:

di apr 06, 2004 1:58 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Of om nog preciezer te zijn, autosexueel.

di apr 06, 2004 2:03 pm
Profiel WWW
Moderate Poster

Bericht 
Het geen wat ik gezien heb (het klopt bij 2 vandaag) gaat het helemaal niet over het feit van lesbies of zo. Alleen da de man het zwakke geslacht is en dat deze over een paar eeuw is uitgestorven. Als dat gebeurt gaat de wereld ten onder want zeg nou eens eerlijk wie moet dan het lampje vervangen, de tuin maaien en tv kijken en al het bier opzuipen? Niks geen scheten meer in de ochtend. Geen getuf meer op de grond. eh........

De wereld zou beter af zijn denk ik ineens

do apr 15, 2004 12:44 am
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende