Het is nu di mei 30, 2017 2:56 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Beschonkenheid 
Auteur Bericht
ere-allochtoon

Bericht 
Oh ja, nog een goeje anecdote:

Was een paar jaar geleden, toen ik nog docent was. Ik was goed bezopen, en fietste naar huis. Het stoplicht stond op rood, dus ik stopte braaf. Ik was alleen even vergeten dat je dan je voet aan de grond moet zetten... Ik kantelde dus heel slow motion om, terwijl ik zat te denken wat ik dan vergat. Eenmaal op de grond besloot ik dat ik het wel prima vond zo, en dat ik nog even bleef liggen. Maar toen werd ik ineens opgeraapt.... door twee leerlingen!

Ik snap nog steeds niet waarom ze het niet de hele school doorgeroddeld hebben. Ik durfde niet eens te vragen of ze hun mond wilden houden. Ik zie dat als een supergroot compliment. Of misschien waren ze bang dat niemand hen zou geloven ;)

wo jan 19, 2005 8:58 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Of bang voor straf/slechtere beoordeling?

do jan 20, 2005 1:01 pm
Profiel
ere-allochtoon

Bericht 
Nee, zo goed kenden ze me wel. Straf gaf ik eigenlijk alleen aan mensen die het waagden U tegen me te zeggen.
Bovendien hadden ze dan het jaar daarna alsnog kunnen gaan roddelen, toen ik ze niet meer had.

Heb jij je ooit tegen laten houden om over docenten te roddelen? Ik niet hoor.

do jan 20, 2005 4:26 pm
Profiel WWW
Moderate Poster

Bericht 
Ik durf het eigenlijk niet te vertellen, maar als ik bovenstaande verhalen zo lees, valt mijn verhaal best mee.

Ik ging op een vrijdag de stad in en kwam als een draaimolen thuis. Maar ik was vergeten de wekker (die op 06.45 uur nog stond) uit te schakelen.
Nou die wekker dus, heb ik uit staan zeiken. Ik kwam een beetje bij mijn positieven en dacht: "Wat ben ik toch een boeren...
Daar heb ik me wekenlang over geschaamd.

Laatst bijgewerkt door RFK op do jan 27, 2005 3:39 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

do jan 27, 2005 11:51 am
Profiel WWW
ere-allochtoon

Bericht 
:lol:

Een vriend van mij (ik noem hem effe John) bleef een keer logeren bij zijn vriend Turquat. Ze waren flink aan de zuip geweest en toen gaan slapen.
Midden in de nacht wordt Turquat wakker van een klaterend geluid. John staat met een slaperig gezicht over Turquats bed heen te zeiken.
Turquat: "Wat doe je godverdomme nou?"
John: "Huh?? Oh... " en hij zeikt rustig door: "Nou is het toch al te laat"...

do jan 27, 2005 3:16 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
:lol: :lol:

Some people have character - other people are men

Who wants to live forever? ME!

do jan 27, 2005 3:40 pm
Profiel WWW
Moderate Poster

Bericht 
Sam33 schreef:

Een vriend van mij (ik noem hem effe John) bleef een keer logeren bij zijn vriend Turquat. Ze waren flink aan de zuip geweest en toen gaan slapen.
Midden in de nacht wordt Turquat wakker van een klaterend geluid. John staat met een slaperig gezicht over Turquats bed heen te zeiken.
Turquat: "Wat doe je godverdomme nou?"
John: "Huh?? Oh... " en hij zeikt rustig door: "Nou is het toch al te laat"...

Nu hoef ik me dus helemáál niet meer te schamen! :drunk:

do jan 27, 2005 3:41 pm
Profiel WWW
ere-allochtoon

Bericht 
Hij heeft geen zin
Om op te staan
Hij zeikt gewoon
Over zijn wekker heen...

do jan 27, 2005 9:14 pm
Profiel WWW
Moderate Poster

Bericht 

Het gekke was ook nog dat ik eerst slapend stond te zeiken en dat ik later wakker werd....

do jan 27, 2005 9:42 pm
Profiel WWW
Moderate Poster

Bericht 
Een vriend van mij (laten we hem ook maar John noemen) is een keer met fiets en al in de sloot gereden. Ik heb hem toen thuis gebracht. Zijn vriendin ging helemaal binnenstebuiten toen ze vroeg waarom hij zo nat was. Hij antwoordde met: "Het regent"
Waarop zijn vriendin weer vroeg: Waarom heb je dan een badmuts van eendekroos op je haar?

Ik stond er overigens droog bij aangezien het dus totaal niet regende.

vr jan 28, 2005 11:23 am
Profiel WWW
Happy poster

Bericht Re: Beschonkenheid
Xaviera schreef:
Wat is het meest idiote wat jij ooit hebt gedaan onder invloed van alcohol?

Mensen lopen dreigen.

vr feb 11, 2005 5:31 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
altijd leuk :)

Some people have character - other people are men

Who wants to live forever? ME!

vr feb 11, 2005 5:44 pm
Profiel WWW
Moderate Poster

Bericht 
Een weddenschap aangegaan voor geld dat ik een fles van 1 1/2 ltr wijn in 1x achterover kon gooien is gelukt maar omdat ik al bijna een hele fles bacardi op had werd ik zo dronken dat ik een meid op dr bek gepakt heb waar ik me overigens nix meer van herrinerde over een winkelruit gekotst in aanzien vd politie daarna in een trappenhal elke verdieping ondergekotst om vervolgens bovenop vuilniszakken wakker te worden en te zien dat ook 2 andere vrienden hetzelfde hadden gedaan
en vervolgens komt de zus van die meid me vragen wat ik met haar zus had gedaan, waarop ik het antwoordt schuldig bleef omdat ikniet eens wist wie dr zus was, maar de rest vd school natuurlijk weer wel......

di feb 15, 2005 2:53 pm
Profiel WWW
Moderate Poster

Bericht 
HIer nog eentje, na een nacht flink doorhalen bleef ik bij een vriend slapen hij was verder heen dan ik was, dus in ene zegt tie dat tie moet schijten,vervolgens hoor ik 10 min lang persgeluiden je weet wel dat gekreun..
stond ik op om te kijken wat dat was blijkt tie met ze broek aan op de plee te zitten die ondertussen flink gevuld was en hij sliep,heb de deur dichtgedaan en ben gaan slapen, de volgende dag ondanks een fixe kater hard erom gelachen :D

di feb 15, 2005 2:58 pm
Profiel WWW
ere-allochtoon

Bericht 
:lol: :lol:

Ik stond te wachten op E. uit Groningen, op een afterparty na een optreden van Einsturzende Neubauten. Ik wist niet zeker wie E. was, maar wel dat ze een oogje op me had, en via vrienden was geregeld dat ze bij mij kon pitten na het concert. Maar ze kwam niet opdagen.
In plaats daarvan kwam ik G. tegen, en mijn god, wat was ze mooi en indrukwekkend en... wow!
Ik was meteen verliefd, maar zij zat me alleen maar voor de grap te voeren. Dus na een avond flinke sjans ging zij terug naar Utrecht en dacht ik haar nooit meer te zien. Ze was echter in haar eigen grap getrapt, en na drie maanden kreeg ik ineens een schuchter telefoontje van haar; of ik een keer zin had om langs te komen. Wow! Ze had er drie maanden over gedaan om te achterhalen wie ik was en waar ze me kon bereiken, want ja, Sam uit Eindhoven, dan weet je nog niet veel.

De dag voor mijn grote afspraak kwam mijn zusje langs. Wij naar de kroeg, dansen, zuipen als een gek, stoeien op straat enzo. Ik was een keer goed onderuit gegaan, maar whatever.
De volgende ochtend, de ochtend van de grote dag dat ik G. eindelijk zou zien, werd ik wakker in een plas van bloed. Blijkbaar niet zomaar met mijn kop op de stoeprand gekletst, maar in een berg glas... Heel mijn kussen en lakens zaten onder... :shock:
En hoofdpijn! Damn!

Maar goed, gedouched en hop, de trein in.
Maar in de trein werd ik me toch een partij ziek! Ow, dat was echt geen gewone kater meer, ik zag echt vreemde kleuren, was helemaal duizelig, zeg maar gerust: ik had helemaal geen kater maar een flinke hersenschudding... wist ik veel.

Helemaal groen en bevend wankel ik naar G. toe en bel bij haar aan. Ik schaamde me dood, ik kende haar immers nog niet eens, en ik was nog verliefd ook!
Het bleek dat ze al drie dagen in de keuken had gestaan voor een megawaanzinnig lekkere Indonesische rijsttafel, speciaal voor mij...
Ik nam één hapje, rende naar de plee en ging over mijn nek. Ze heeft me drie dagen in bed gestopt, waar ik echt lag te ijlen en te kotsen en te zweten en te slapen, en verder niks...

Uiteindelijk zijn we wel gaan samenwonen trouwens... :D

En met E. heb ik daarna nog iets gehad :cool:

Nog iets grappigs: G. bleek in huis te wonen bij mijn zusje... en zij maar zoeken naar mijn adres, wist zij veel wie mijn zusje is :lol:

di feb 15, 2005 3:11 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende