Het is nu di okt 24, 2017 12:23 am

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Meeting! 
Auteur Bericht
Addicted

Bericht 
Dan houden we het gewoon bij Eindhoven :D

vr sep 10, 2004 3:28 pm
Profiel WWW
Junior Lid

Bericht 
Tja laten we het gewoon op Eindhoven houden, houden we het lekker simpel en dat is toch geen risico gebied voor een mogelijke aanslag?... :wink: Wat mij betreft zie ik jullie in de buut rond 8 uur...

vr sep 10, 2004 3:54 pm
Profiel WWW
ere-allochtoon

Bericht 
Als je met de auto bent zoek je het maar uit.
( ;) Ik neem aan dat je dan zelf wel kaarten hebt, en ik heb geen idee hoe je dan moet rijden)

Of je kijkt even hier:
http://route.anwb.nl/

vr sep 10, 2004 10:43 pm
Profiel WWW
ere-allochtoon

Bericht 
En, wie doet er een verslag?

ma sep 13, 2004 3:15 am
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Dan zal ik de spits maar afbijten. Ik vond het zeker een geslaagde avond. Ik kan uitgebreid beschrijven hoeveel kroegen we van binnen gezien hebben maar vind het leuker m´n indrukken van de anderen te beschrijven. Vooral leuk om te zien wie er achter al die meningen schuilgaan. De schrijfsels geven een beeld maar dat blijft beperkter.

Sam had ik al eerder ontmoet en die blijft gewoon zwaar oke. In het echt is hij meer dan de dominee zoals hij zich hier soms voordoet ;) Hij is het prototype van de verstokte aktievoerder maar eentje die daarnaast ook vol in het leven staat.

Nl-lion heb ik op het forum niet zoveel gezien. Ik vond hem heel aardig. Hij bleek na een wat stille opkomst iemand die veel heeft meegemaakt en levenservaring heeft opgedaan.

Menno was gewoon Menno zoals ik hem ook van het forum al kende. Een spontane spring in het veld. Een beetje studentikoos maar ook iemand die open staat voor meningen en ideeen. Alleen jammer van z´n sympathieen voor d66... Maar daar gaan we aan werken nietwaar Sam? :D

En tja, jammer dat Xaviera er niet was. Die staat toch wel bovenaan m´n verlanglijstje van mensen die ik nog graag eens wil ontmoeten. Maar ik begreep dat ze een goede reden had om niet te komen. Voor Travel geldt hetzelfde trouwens. Next time there is no excuse for both of you :)

ma sep 13, 2004 9:27 am
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Naar Xaviera (de forum-'moeder') ben ik natuurlijk ook erg benieuwd, ook omdat NL-girl (die helaas ook niet kon komen) haar wel kent (en ik ken NL-girl wel, zij bracht mij bij dit forum). En Travel had ik ook graag willen ontmoeten... Hopelijk de volgende keer.

Natuurlijk wel een aantal interessante anderen ontmoet en het was dus zeker een geslaagde meeting.

Was zelf heel nieuwsgierig naar Sam. Heel stom, maar doordat die avatar toch een gezicht is bepaalde dat voor een deel toch wat ik (onbewust) verwachtte. Een wat completer beeld gekregen, maar behalve uiterlijk niet anders dan de Sam die ik van het forum ken.

Wat NL-lion betreft grotendeels dezelfde ervaring als Flipse beschrijft. Maar ik mis duidelijk nog wat ervaring om bepaalde ervaringen te kunnen begrijpen (maar tijdens/na mijn stage komt dat allemaal goed). Dus juist goed om te horen, want dat is een bevestiging van het belang van zo'n stage voor m'n persoonlijk ontwikkeling.

Flipse zag er in het echt toch anders uit dan op de foto, maar ook voor Flipse geldt dat hij de Flipse is die ik ken van het forum. Wel een completer beeld gekregen, o.a. over zijn werk. En het was natuurlijk 8) dat ik mee kon rijden, zodat de meeting wat langer kon duren.

Over verslag gesproken, misschien kan ik hier nog wel een leuk reflectieverslag over schrijven voor 'Communiction skills' (onderdeel van een vak). Sowieso altijd goed om eens te horen hoe je op andere overkomt (je hebt altijd een 'blinde vlek' als je naar jezelf kijkt). Flipse, zou je enigszins kunnen toelichten wat je met 'Een spontane spring in het veld.' bedoelt? :?

ma sep 13, 2004 11:11 am
Profiel
Junior Lid

Bericht 
Oke doe ik een verslag van de avond zelf we hebben een kroege tocht gehad door Eindhoven. Was erg leuk om een keer in Eindhoven te stappen een aanrader, voor al met een persoonlijke gids als Sam....Na de vierde kroeg ben ik de tel kwijt geraakt....Voor iedereen die het gemist heeft JAMMER je hebt een gezellige avond gemist.... Een indruk over de anderen geeft ik niet. Maar menno als je een blinde vlek heb als je naar je zelf kijkt, is het tijd om je spiegel schoon te maken.....Een goed zelf beeld komt niet uit de wijsheid van anderen....

ma sep 13, 2004 10:52 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
menno201 schreef:
Flipse, zou je enigszins kunnen toelichten wat je met 'Een spontane spring in het veld.' bedoelt? :?

Vrees niet Menno, ik druk me misschien wat ongelukkig uit maar bedoel het positief :D Jij hebt op de goede manier iets onbevangens over je. (Mits het niet over genetisch gemanipuleer gaat dan, hahahahaha :wink: ). Je hebt zelf ideeen en opvattingen maar staat ook heel open voor andere meningen. En bent ook niet te beroerd om je mening in een discussie bij te stellen. Ik vind het vaak vermoeiend om met studenten te discussieren. Veel hebben ondanks dat ze nog geen benul hebben van wat het leven eigenlijk inhoudt een air en serieuzigheid om zich heen hangen alsof ze de wijsheid al in pacht hebben. Iets wat jij niet hebt.

ma sep 13, 2004 11:19 pm
Profiel WWW
Addicted

Bericht 
Ik vatte 't ook niet negatief op, begreep alleen niet wat je er mee bedoelde. Thanx voor de uitleg.

NL-lion, volgens mij heeft iedereen een blinde vlek waardoor je bepaalde zaken van jezelf niet ziet. Je moet niet klakkeloos overnemen wat anderen zeggen over jou, maar er wel zo af en toe over nadenken.

di sep 14, 2004 9:19 am
Profiel
Junior Lid

Bericht 
Tuurlijk moet je wel naar nadere luisteren anders ben je alleen maar eigenwijs, maar je leert je zelf niet kennen door wat anderen over je zeggen of van je vinden, daar moet je zelf achter komen....en je maakt je veel te druk over veel te veel dingen, maar dat leer je nog wel af denk ik, en anders nemen we je wel zo als je bent....(Lees dit dan ook met de humor waar mee het gescheven is)...

do okt 21, 2004 10:53 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3