Het is nu do jul 20, 2017 10:43 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 Ware aard nieuwe paus 
Auteur Bericht
Addicted

Bericht Ware aard nieuwe paus
Niet dat ik in die mooie praatjes geloofde van verbroedering enzo, maar dan heb je nog het voordeel van de twijfel. Als paus zou hij anders kunnen zijn dan daarvoor. Nu blijkt duidelijk dat het ook nergens op sloeg:

-----
30 Mei 2005 17:25
Paus mengt zich in ivf-discussie
ROME Paus Benedictus heeft zich gemengd in het debat dat in Italiƫ woedt over kunstmatige bevruchting (ivf). Hij roept de Italianen op om het referendum over een ruimere ivf-wet te boycotten.

Door de nieuwe wet komen ook homoparen en alleenstaande vrouwen in Italiƫ in aanmerking voor een ivf-behandeling. De bisschoppen zijn tegen en krijgen nu de steun van de paus."De bisschoppen tonen zich werkelijk goede herders", zei hij.

De Radicale Partij vindt de oproep van de paus schandelijk. Ze spreekt van een "ongekend offensief dat tot doel heeft de Italiaanse democratie onder controle van het Vaticaan te brengen."
bron: http://www.nos.nl
-----

En dan heeft ie het lef om net te doen alsof hij er voor alle Christenen is en niet alleen voor de Rooms Katholieken! Hij kan gelukkig niets zeggen :silenced: over mijn kerk waarin ook homoseksuelen kunnen trouwen :heart:

di mei 31, 2005 3:25 am
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ]