Het is nu za sep 23, 2017 4:47 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
 Helft van moslims wil eigen partij 
Auteur Bericht
Junior Lid

Bericht 
The Countess schreef:
8) Geloof me.. Heb al zat meegemaakt dus t lijkt mij wijzer dat ik dit soort topics gewoon oversla..

Want als je een tegen mening hebt hier over dit soort onderwerpen.. dan weet je nergens vanaf.. Misschien geld t wel omgedraaid e word er door de meeste een struis vogel politiek en gedachten gevoerd en zitten jullie er wel naast
heb zelfs verkering gehad en weet dondersgoed wat da allemaal inhoud in die groepen ..
Ik heb gelukkig ook nog wel moslim kennisen hoor en vrienden..

Maar ik sluit net als hun mn ogen niet voor de realiteiten

Er was es een moslim die al JAAAREN terug de Nederlandse regering heeft gewaarschuwd voor t extremisme
Als HUN de regering al waarschuwd en Nederland is erg goed met hun struis vogel politiek en doen net of ze blind zijn..dan ben je dom bezig.. Zelfs de Nederlanders zelf willen t soms gewoon nie inzien

Je heb geen MASSA extremisten te hebben om t land te infiltreren .. Hebben ze aan paar mensen zat aan

Maar goed.. das dus MIJN mening na diverse ervaringen daarvauit.. zelfs TE dicht bij me

Ieder recht op zn mening.. maar wijs dan nie anderen zoals mij aan met de woorden je weet nie wat t inhoud.. Misschien weet ik t wel net iets beter dan jou

verder No hard Feelings..

Maar deze topics blijf ik wel uit weg

xxx Chrisje

Hallo Chrisje,

Ik zou het jammer vinden als je dit soort topics uit de weg zou blijven... :(

Vrijheid van meningsuiting, weet je nog? :wink:

Misschien weet je het net iets beter(want je hebt 'zelfs'verkering gehad),misschien ook niet... :shock:

Wat jij natuurlijk niet kon weten , is dat ik 13 jaar getrouwd ben geweest met een moslim, nooit ben gedwongen om moslima te worden, een prachtige zoon van bijna 14 heb die gewoon besneden is en die dit jaar uit respect voor z'n geweldige grootouders voor het eerst aan de ramadan heeft meegedaan. :lol:
Met mijn volledige steun!

Mijn ex-schoonmoeder die mij vertelt dat ik altijd haar enige echte schoondochter zal blijven, ondanks het feit dat ik een Surinaamse chick ben die openlijk in de theorie van de evolutie geloofd, en ondanks het feit dat hun zoon nu wel een moslimvrouw heeft!!!!

Dit soort fijne mensen die tevens moslim zijn, zouden misschien wel een eigen partij willen oprichten, en zijn niet zoals de extremistische fanatiekelingen die blijkbaar jouw pad gekruisd hebben.
Die bedrijven namelijk geen politiek...
Die doen gewoon maar waar ze zin in hebben!!
Het zal hun een worst wezen of er een moslimpartij is of niet!!
Ze zaaien sowieso wel dood en verderf...No matter what!
Dus kom me niet vertellen dat ik nergens vanaf weet of m'n kop in het zand steek...
Liever dan voor bange mensen zoals jij, een partij in alle openheid zoals Flipse al ergens eerder in dit topic zei, dan inderdaad dat achterkamertjes gekonkel....
En denk je nou echt dat je iets te vrezen hebt van een partij die maximaal 8 zetels kan halen...?

Ik heb het voorrecht gehad om me onder de beschaafde en moderne moslims te mogen bewegen...and you know what?
Dat zijn er vééééél meer dan die extremistische imbecielen waar jij het over hebt!

But hé, no hard feelings....

xxx Funky

vr dec 17, 2004 10:55 pm
Profiel WWW
Junior Lid

Bericht 
:D thnxx Funky

voor je uitleg...

Lets have fun :lol:

vr dec 17, 2004 11:04 pm
Profiel WWW
Junior Lid

Bericht 

Fun hebben we evengoed wel, toch? :)

Zeker als ik jouw pannenkoekje eens ga proberen... :D :D

vr dec 17, 2004 11:09 pm
Profiel WWW
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2